פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה הייתה שביתה ובזבזו לנו יום שלם ופיצוי עלוב ארוחת צהרים נושא התלונה:
הדר  גרשון שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
אנוש קניון לב אשקלון כתובת:
אשקלון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ועוד פיצוי נוסף 25 שקל בלבד במקום לתת פיצוי 20 אחוז כמקובל זה היה
בברצלונה לפני כשנה או יותר אין לי כרגע תאריך מדויק החברה ידעה מראש על השביתה שתהיה ולא עשתה דבר לשנות את זמן הטיול או
להציע משהו חלופי במלון או בחנויות וטיול באיזור מסוים
נזק כספי סוג הנזק :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה