פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן החזר על ביטול נסיעה עקב צו 8 נושא התלונה:
‏יום שישי ‏11 ‏יולי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בימים אלו של מבצע צוק איתן קיבלתי צו 8 (מה9.7 ונמשך עד 12.7) שנפל בדיוק על חופשה שהוזמנה לסופש האחרון (יציאה ב11 ליולי וחזרה ב14.7); חופשה עם אשתי ובננו התינוק
את החופשה הזמנתי דרך איסתא אשר מגלגלים את כל האחריות להחזר התשלום לשטיח המעופף (ושהם בתורם מסרבים לדבר איתי)
השטיח המעופף דרשו שאשלח פעמיים (לא הספיק להם אישור ביום הראשון של שירות החירום, דרשו שאשלח שוב יום למחרת) אישור שאני בצו 8 (ואמרו שאם לא אשלח לפני הנסיעה אולי לא אקבל את כל הסכום חזרה
לאחר שכבר אישרו את ההחזר המלא בשבילי דורשים בחברה שנשלם דמי ביטול על הכרטיס של אשתי (100$)
השטיח המעופף טוענים שהלכו לקראתי מכיוון שאינם מחויבים להחזיר דבר על הכרטיס של אשתי (לפי תנאי העסקה)
מקרה מאוד דומה פורסם היום בבוקר בynet (אדם בשם ניר אשר קיבל גם הוא צו 8 ואיסתא לא הסכימו להחזיר כסף על ביטול בשביל הכרטיס של אשתו, ורק לאחר פניית Ynet הסכימו להחזיר את כל הסכום) ועדיין לאחר שציינתי זאת לאיסתא הם המשיכו בשלהם
איני חושב שסביר שאשתי תטוס לבד לחופשה בזמן שאני בצו 8
צר לי שבימים כאלו כאשר אני לא מהסס ומתצייב מיד יש אנשים וחברות אשר יושבים להם בנחת במשרד וללא בושה חושבים שהם הולכים כך לקראתי
לא מבין למה אני צריך לבזבז את זמני בצורה כזו כאשר אני מגוייס בצו 8
פשוט בושה לדעתי
החזר כספי מלא על כל חבילת הנופש פתרון נדרש :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה