פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בלקוחות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ביולי נסעתי עם קבוצה לטיול מאורגן של החברה. בטיול ארעו מספר תקלות אשר לא נפתרו מיידית על ידי החברה וגרמו לנו להמתנה במשך שעות על המדרכה. שלוש שעות עם ילדים קטנים. הטיול הוקדם ביומיים ולכן נאלצנו לשהות בפריס ביום הבסטיליה, יום שלא ניתן להתנייד בו ברחבי פאריס. כשהודיעו על ההקדמה לא ציינו את הבעיה הזו ואף לא התאמצו לפתור את הבעיה ומצאנו עצמנו שוב יושבים יום שלם באוטובוס. כשהמדריך מחפש פתרונות ולא מוצא. היתה אפשרות להערך למצב הבעייתי הזה אך המדריך ציין שהחברה לא רצתה להתעסק בשינויים של התכנית. העליתי את הדברים על הכתב. אף אחד מהחברה לא טרח לענות
זלזול סוג הנזק :
פיצוי או לפחות התנצלות. פתרון נדרש :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה