פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיסת שכר חזרה לארץ שהוחלפה בטיסה אחרת מוקדמת יותר ללא אישורי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏25 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 21.10 טסנו אני וחברתי לכרתים במסגרת מבצע של חברת השטיח המעופף שכלל טיסה ומלון. הטיסה חזרה היתה מיועדת לתאריך 25.10 לשעה 17:10 בחברת ישראייר - טיסה ISR502. יש לציין כי זו הטיסה שהזמנתי במפורש ועליה שילמתי (יש בידי את הקבלה המעידה זאת), כאשר את כרטיס הטיסה האלקטרוני אספנו בשדה התעופה ביום הטיסה (21.10). להפתעתנו, בלילה לפני חזרתנו גילינו כי למרות ההזמנה שביצענו - השטיח המעופף כירטסו לנו את הטיסה חזור לטיסת סאן דור שיצאה כשש שעות קודם ב- 12:10 - טיסה LY5022 במקום לטיסת ישראייר. היות והיה חג סוכות באותו זמן לא ניתן היה ליצור קשר עם הסוכן נסיעות בארץ ואיש הקשר המקומי של החברה לא ניאות לעזור לנו.

היות ומדובר בחבילת נופש קצרה מאוד שעלתה סכום נכבד (580$) כל שעה היתה חשובה עבורנו ועל כן הקדמה לא מאושרת זו גרמה לנו עוגמת נפש רבה.

יש לציין כי כמונו כך גם לזוגות אחרים שפגשנו הוקדמה הטיסה (אף לכאלה עם כרטיס טיסה של ישראייר). כמו-כן לא נעשה שום נסיון של החברה להתנצל בפנינו או לפצותנו על עוגמת הנפש.

הערה אחרונה - בידי הקבלה המציינת את תנאי העיסקה ואחריות החברה (גילוי נאות) ובו לא מצוין בשום מקום כי החברה רשאית על דעת עצמה לשנות את מועד הטיסות מבלי לידע את הלקוח.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני דורש במחצית מסכום העסקה חזרה היות והעסקה לא כו פתרון נדרש :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה