פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקר, חוסר אחריות בתהליך תשלום לחופשה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏07 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב , יפו כתובת:
תל אביב-יפו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
העתק התלונה שנשלחה לבית העסק "השטיח המעופף" בתאריך ה- 7/10/2007 אך לא נתקבל שום מענה עד היום, לאחר הבטחה שהם עונים תוך 8 שבועות.

שמי אורית אזיקרי , ת"ז 039096979, בן זוגי שגיא סולומון, ת"ז 036633949, התקשרנו לברר לגבי חופשה אצליכם לאלניה, תורכיה בבית מלון "5 כוכבים דלוקה הכל כלול" ששמו "לונג ביץ' ". דיברתי עם נציגה בשם מיכל וסגרנו איתה את ההצעה במחיר של 379$ ביום שלישי בתאריך ה- 11/9/2007 שלחה אלינו במייל את הטופס שאנחנו חתמנו ושלחנו בפקס אליה בחזרה. מיכל אמרה לי כי היא חזור אלי כמה שיותר מהר ומכיוון שזה היה יום לפני ערב חג היא אמרה שתעשה זאת במהירות כדי להודיע לי על הכרטוס, ושתשלח לי מייל במקרה ולא תצליח להשיג אותי בטלפון. מאותויום לא שמעתי ממנה. תאריכי הטיסה היו: 16/9-20/9.
יום א' בבוקר בן זוגי התקשר לשטיח המעופף לברר סטטוס ההזמנה לאחר שלא יצרו איתנו קשר בכלל, ומיכל לא התקשרה או שלחה מייל כמו שאמרה שתעשה.
הוא דיבר עם נציג אחר שאמר לו לתדהמתו לאחר שאנחנו ארוזים ומחכים לצאת לנתב"ג שהטיסה והכרטיס מבוטלים. לאחר מכן בן זוגי דיבר עם מיכל והיא אמרה לא שהיא נסתה לצור קשר ועזבה הודעה קולית וכי לא היה אישור מחב' האשראי אבל אנילא קיבלתי שום הודעה קולית לאף טלפון וגם לא מייל המודי על ביטול הכרטיס. אני התקשרתי שוב בעצמי ודיברתי עם נציג בשם אורן וביקשתי לדבר עם ימיכל או מנהל בכיר, אורן סירב להעביר לי מנהל טען שמיכל לא עובדת אותו יום בכלל ושלא ניתן להשיג אותה בטלפון לאחר שבן זוגי דיבר איתה מספר דקות לפני.
הסברתי לאורן את המצב והוא אישר שהעסקה אכן מבוטלת, אני הגבתי שאני לא מבינה איך אפשר לבטל עסקה מבי לידע את הלקוחבכל דרך אפשרית !!!
ואמרתי לאורן שכנראה לקיחת אחריות על מעשים וטעויות זה לא הצד החזק של החברה הזאת. אורן העיז להגיד לי בשיא הביטחון שמיכל כן התקשרה וניסתה לידע אותי בקשר לסטטוס ההזמנה וכן עזבה הודעה במענה קולי, אך אין לו מושג באמת איך מיכל טיפלה בנושא הוא פשוט צודד אותה וזהו. מבחינתי דיברתי עם מיכל יום שלישי בפעם האחרונה ולא דיברתי איתה שום בכלל.
בהמשך לשיחתי עם אורן הוא אמר לי את המשפט הבא: "למה לא הגדלת ראש והתקשרת יום שישי למיכל או אל המוקד שלנו לברר למה לא הודיעו לך על הכרטיס?", יום שישי היה ערב חג ראש השנה, אני לא חשבתי לרגע שהם עובדים בחג כמו כל ארגון או חנות אחרת שסגורים, ולמה אני צריכה לרדוף אחרי הסוכן בזמן שאני הלקוח, זה נטו התפקיד של מיכל להודיע לי הכל ולעדכן לפני הטיסה
לגבי העסקה. ואני שואלת: מי מקבל את הכסף? מי נותן שירות? מי צריך לקבל שירות ??? זה פוגע, מאכזב מאוד, ובטוח לא אפנה שוב לשטיח המעופף לכל בקשה שהיא לחופשה, עוד לא קרה לי כזה מקרה, נציגים חוצפנים, הלקוח אשם, חוסר אחריות ואי לקיחת אחריות, שקרים וחוסר מקצועיות ויחסי אנוש.
בלית ברירה מכיוון שכבר ארזנו והיינו מוכנים לצאת לנתב"ג ביצעתי עם אורן עסקה חדשה מאחר הראשונה בוטלה ללא כל הודעה מראש. לאותם תאריכים ושעות.
הגענו למלון לפנות בוקר ולמחרת התעוררנו והלכנו לא. בוקר בחדר אוכל,
מחובתי לציין שזו לא הייתה א. בוקר בבית מלון אוברמה של 5 כוכבים דלוקס הכל כלול, הייתי בעבר במלון 4 כוכבים באנטליה והיה הרבה יותר מפואר ואיכותי.
וכמו כן גם ארוחות הערב, אפלו הריח שהאוכל הדיף היה מזוויע וגועלי.
נאלצנו בלית ברירה לאכול חטיפים שקנינו בחנות או לנסוע לעיר שנסיעה של חצי שעה לכל כיוון כדי לאכול במסעדה כי האוכל בבית מלון פשוט מתחת לכל ביקורת.
ולנושא שהבית מלון בו הכל כלול. לא היה הכל כלול כלל וכלל, השתיה בא. שוקר הייתה בתשלום, המשחקים היו בתשלום, מגרש טניס או חדר כושר הכל בתשלום.
והנרגילה בבית קפה של המלו עולה כסף גם כן, זה בשום אופן לא הכל כלול.
הפקידי קבלה שעובדים בבית מלון בקושי יודעים מילה באנגלית, ולא היה אפשר לדבר איתם בקשר לכלום, וככה הפסדנו גם את הארוחות שהוצעו ע"י מסעדות הבית מלון וכדי לקבוע ארוחה אליהם צריך לגשת לקבלה יום לפני ב- 11בבוקר אך בגלל האנגלית השבורה של הפקידי קבלה לא יכולנו להבין זאת.
וגם לא הנציג של השטיח המעופף שנסע איתנו לכיוון הבית מלון באוטובוס לא עדכן אותו לפרט זה של המסעדות. ישנו מועדון בבית מלון אך גם הוא בתשלום, עובדיהמלון שמו שולחן מחוץ לאולם מסיבה וכגבו תשלום בכניסה. פשוט הלם !!!
בנוסף לכל האכזבה מהרגע הראשון ועד האחרון נגנב לי פריט לבוש יקר ואישי מהחדר בזמן המנקה היה שםואנחנו לא, הלכתי לקבלה להתלונן למנהל המלון והוא הכחיש בכל תוקף שמיהו מהמנקים לקח או לקחה פריטלבוש מהחדר שלי,
אני נשארתי בהלם, פגועה מאוכזבת ולא מצליחה עקל את החופשה הזוועתית הזו.
אנישולחת אליכם תלונה זו כדי שתדעו את מי אתם קודם כל מעסיקים בחברתכם "אורן ומיכל" והיחס המחריד שקיבלתי מהם בטלפון.
לאחר מכן הבית מלון המאכז שבשום אופן הוא לא 5 כוכבים דלוקס הכל כלול ומיד צריך דרג אותו מחדש ולידע את כל מי שרוכש חופשה שם כי זו רמאות.
וכל התהליך בו התנהל דרך רכישת החופשההייתה לא מקצועית ומתחת לכל ביקורת. אני רוצה פיצוי הולם על כל הטרטורים הטלפונים שאני עשיתי במקום שמיכל תצור קשר איתי, גניבת החולצה שהיא מאוד יקרה לי מדגם פולו שעלות 350 ש"ח, המלון שהוא ללא כל ספק לא מה שנארמ לנו בארץ.

מצפה לשמוע תשובה בהקדם מכיוון שאני לא מקבלת שום תשובה מהשטיח המעופף.

בתודה מראש,
אורית אזיקרי

העתק - שטיח המעופף - מח' תלונות
העתק - פניות הציבור NRG
עלבון וכפסי סוג הנזק :
החזר כספי, התנצלות למידת לקחים לדבי אותו נציגת שרות. פתרון נדרש :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה