פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאת לקוחות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏07 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 7.9.05 נתקבל אצלי מייל מחב' "השטיח המעופף" עם הצעה לנופש בכפר נופש בטורקיה לתאריכים 9-16/10/2005 . לאחר התייעצות עם בעלי, החלטנו להרשם לטיול + אחי ואשתו ועוד אשה מבוגרת (אמי).
יצרתי קשר עם בחור בשם דויקו אשר בתום בירור הפרטים ביקש את מס' כרטיס האשראי שלי לצורך ביצוע ההזמנה. אני הסתייגתי קצת מהענין מפני שלא הייתי בטוחה שאמי תוכל להצטרף אלינו במועד זה.
דויקו אמר לי שאם אתקשר למחרת בבוקר ואבטל את העסקה, לא אחוייב בדמי ביטול .
כמו כן סוכם שיישלח אלי בפקס טופס לחתימתי ובו פרטי העסקה. בפועל-לא נשלח אלי שום טופס.
למחרת בשעה 08:30 בבוקר התקשרתי לדויקו ואמרתי לו שאני מבקשת לבטל את העסקה . לתדהמתי הרבה הודיע לי דויקו כי אחוייב בדמי ביטול של 25 דולר לאדם. הזכרתי לו שרק אתמול אחה"צ שוחחנו ושהוא הבטיח לי שכל עוד אתקשר למחרת בבוקר ניתן יהיה לבטל את העסקה ללא דמי ביטול. כל מחאותיי לא הועילו וכרטיס האשראי שלי חוייב בסכום של 700 ש"ח.
אני רוצה לציין שמעבר לעובדה שהעסקה היתה טלפונית בלבד היא גם בוצעה חודש(!) לפני תקופת החגים, כך שביטול העסקה לא היה אמור לגרום שום נזק לחברה.
אני מבקשת את עזרת המועצה בסיוע בנושא זה שכן זוהי הונאת הציבור לשמה!!
כספי סוג הנזק :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה