פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"נופש" בטורקיה.... נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
מצ"ב המכתב שנשלח לחברה מיד עם שובי לארץ (המגולל את שקרה). החברה שלחה מכתב ובו אישרה את קבלתו והבטיחה טיפול תוך כ-8 שבועות.. 20 שבועות חלפו וטרם ניתן לי מענה או התייחסות (התקשורת היחידה שהיתה ביננו- היתה מיוזמתי, בפניות חוזרות ונישנות- אחת לשבועיים- בהן הבטיחו לי כי יחזרו אלי עם תשובה). להלן המכתב:

הנדון: נופש באנטליה

בין התאריכים 01-04.11.07 יצאתי לנופש במסגרת קבוצה שהתארגנה במקום עבודתי למלון LIMAK LARA שבאנטליה-טורקיה.
לאור תפוסה מלאה בטיסת הבוקר של יום חמישי 01.11.07, שובצתי לטיסת צהריים ולכן הגעתי לבית המלון לקראת שעות הערב. בהגיעי למלון גיליתי להפתעתי כי לא הוזמן במלון חדר על שמי וזאת למרות ששמי הופיע ברשימת הקבוצה (ה- voucher שקיבלנו מסוכנות הנסיעות). לאחר כשעה וחצי של ויכוחים (בטלפון- על חשבוני כמובן..) עם נציגי "השטיח המעופף" בטורקיה (שוקי וצביקה)- הובהר לי ש"אין מה לעשות", זו הייתה אמנם טעות של סוכנות הנסיעות אך כרגע המלון בתפוסה מלאה. הוצע לי לישון בחדר צדדי (שנראה כמו חדר באכסניית נוער)- סירבתי בתוקף.
שילמתי מחיר גבוה לחדר רגיל- בעיקר נוכח העובדה שהייתי יחיד בחדר זוגי ולכן אין סיבה שעלי לבלות את הלילה בחדר של אכסניה.
ההצעה השנייה הייתה לעבור ללילה, למלון אחר (THE ROYAL WINGS)- נאלצתי להיענות להצעה זו למרות שרמת המלון נמוכה יותר מזו שהזמנתי (החדרים, האוכל..), היות ושעת הערב התקרבה ולא היה לי היכן לישון.
נאלצתי להגיע למלון בכוחות עצמי, להתארגן, לחזור ל LIMAK LARAברגל בכדי לבלות בערב עם חברי לעבודה, לשוב בלילה ברגל למלון ולמחרת (עם המזוודות) לחזור ולקבל חדר ב- LIMAK LARA.
היומיים הראשונים של חופשתי- נהרסו ובכך לא תמו תלאותיי...

ביום שבת (יום לפני הטיסה חזרה) גיליתי ששמי אינו מופיע ברשימת הנוסעים.
שוב התקשרתי לשוקי שבדק את העניין ומסר לי שנפלה טעות ברשימה שפרסמה חברת "השטיח המעופף" ואני אכן מופיע ברשימת הנוסעים של חברת התעופה. נתבקשתי על ידו להמתין בקבלה ביום ראשון בבוקר בשעה 08:30 להסעה לשדה התעופה.
התייצבתי בקבלה בבוקרו של יום ראשון בשעה 08:20 והתברר לי כי ההסעה- נסעה. הנהג בדק שכל הנוסעים אכן עלו עליה (אבל שמי כזכור- אינו מופיע משום מה ברשימות "השטיח המעופף"..) ונסע.
נתבקשתי ע"י הנציגים הטורקיים שהגיע למלון, לקחת מונית (על חשבוני) לשדה התעופה. סירבתי היות ולא נשאר לי כסף, ורק לאחר כחצי שעה החליט אחד הנציגים להסיע אותי ברכבו לשדה.
את הטיול מימנתי ממיטב כספי וכפי שקראת- ללא הצדקה!
אני רואה את העניין בחומרה רבה, ומבקש ממך לבדוק אפשרות נאותה לפצות אותי על עוגמת הנפש שנגרמה לי ועל לילה שהפסדתי במלון מפואר.

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה