פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות ללקוח נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏07 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

אני כותבת אלכם מאיסטנבול לאחר ביקור באתר האינטרנט שלכם בחיפוש אחר מלונות בת"א התקשרתי לס' הטלפון שמופיעה באתר 03-5151614 ענתה בחורה אמרתי שאני מתקשרת מאיסטנבול וברצוני לברר פרטים על מלון ימית בת"א היא העבירה אותי לשלוחה שכביכול מטפלת לאחר שחיכיתי על הקו שהיה טפוס כמה דק' נענתי חזרתי על בקשתי אבל מסתבר שקישרו אותי לשלוחה הלא נכונה שוב העבירו אותי אבל היה טפוס ואני כבר התעצבנתי וניתקתי לאחר כמה דק' שוב התקשרתי חזרתי על בקשתי העבירו אותי לפקידה שאמרה" מלונות בארץ זה בכלל לא כאן תתקשרי 5153997 " התקשרתי מסתבר שזה בנק דיסקונט ....

התקשרתי עוד פעם( להזכירכם כול השיחות מאיסטנבול) לבחורה שענתה לי אמרתי " זה כבר כמה פעמים שאני מתקשרת לברר על מלון בת"א בבקשה שמישהו כבר יענה לי " והבחורה בלי לעביר אותי ואף אחת "אני יעזור במה מדובר" ואני שוב חזרתי על עצמי "רציתי לבקשר פרטים לגבי מלון ימית בת"א לחודש יוני " התשובה שקיבלתי" כאן מטפלים רק בפניות רוסים את דוברת רוסית... את יכולה לקבל פרטים האינטרנט".
אין לי מה להגיד תתבישו לכם עם זה השירות שלכם תיצנו בבקשה באתר האינטרנט לדוברי רוסית בלבד !!!!!! (שיהיה ברור השיחות נעשו בעברית)
עוגמת נפש עלבון סוג הנזק :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה