פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיול באנטליה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏21 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
במאי 2008 הצטרפנו לטיול שייט בנהר מוונגאט עם השטיח המעופף. בתחילת הטיול הכל זרם פחות או יותר כמו שצריך עד שעלינו על הספינה. הדוחק היה גדול. בעלי הספינה לא הספיקו להכין אוכל בגלל ריבוי האנשים. דחסו כ- 100 איש והאוכל הוגש באיחור רב, מה גם שהם בחרו בספינה ללא כיסוי בסיפון העליון ונאלצנו לשבת בשמש ולאכול בתנאים נוראיים תחת השמש הקופחת. הגענו למלון חזרה באיחור של שעתיים. דפק לנו את כל הערב. הגענו סחוטים לגמרי.
המדריכים שמעו את התלונות וישבו בצד וציחקקו כאילו זה לא נוגע להם.
הרגשת הזילזול היתה גבוהה. משהו לא "דופק" בניהול של השטיח המעופף וחבל.
גם למחרת האוטובוס שאמור להעביר לשדה התעופה איחר ביותר משעה.
אנשים כמעט פיספסו את הטיסה שלהם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לקיחת אחריות ותשומת לב ללא זילזול באנשים. השם שלהם לא טוב בשוק פתרון נדרש :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה