פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פירסום שגוי, כוזב ורשלני של טיסות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏28 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בבואי להזמין טיסה מהחברה לפריז, השתמשתי באתר האינטרנט שלהם (בו מובטחים גם 5% הנחה לעומת הזמנה טלפונית).
על פי הטיסה הפנויה הזמנתי ביקשתי חופש מהעבודה והזמנתי ישירות שהיה ממלון בפריז.
לאחר שלא חזרו אלי פניתי אליהם, ונאמר לי כי הטיסות תפוסות, ו"אתר האינטרנט לא מעודכן". גם שעתיים לאחר המקרה אתר האינטרנט לא עודכן.
אחת הנציגות הודתה כי לקוח קילל אותה על חוסר היעילות שלהם.
הנציגים לא ידעו מה להגיד, הועברתי הלוך ושוב מעל 40 דקות, ניסיתי להתקשר למספר שירות הלקוחות שניתן לי אך אין מענה וגם התא הקולי מלא (של כל המתלוננים שלא נענים כנראה).
לאחר שניסיתי לחפש שוב בחברות אחרות נוכחתי כי הן כבר הסירו את הטיסות כיוון שנתמלאו(כל הכבוד להם על העדכניות) ולכן החמצתי אותן.
כעת אינני יודע אם אוכל למצוא טיסה אחרת, כשממילא כל הטיסות הפנויות כרגע בשעות הקטנות של היום והלילה (מפסיד יום בהגעה ויום בחזור) ובמחירים גבוהים מאוד.
יום ההולדת של בת זוגי נהרס, פספסנו טיול שהיה אמור להיות נפלא, נגרם לי נזק גם מצד המלון בפריז, ובקיצור - השטיח המעופף גרמו לי נזק שלא יתואר.
** צילומי מסך נשמרו, למרות שעד עתה עדיין לא עודכן האתר **
** עדכון מ- 2.6.08: הטיסות המלאות עדיין לא הוסרו מהאתר **
כספי סוג הנזק :
למצות עמם את הדין/תביעה יצוגית. עבירה על החוק, מצג שווא, פגיעה בצרכן. פיצוי נזקים. פתרון נדרש :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה