פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נופש מאכזב נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏25 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,

שמי רונן, נסעתי עם משפחתי (אשתי ו-2 ילדים בני 3 ו-6) למלון GREEN NATURE RESORT AND SPA, MARMARIS
ת.ז. 29085636 דרכון #10043682

יצאנו מהבית בשעה 12:00 כדי להיות בשדה 3 שעות לפני הטיסה ב-17:00. הטיסה יצאה בזמן והגיע ב-19:00, אחרי שהגיענו חיכנו באוטובוס עוד שעה, כי הנציגה של ה"שטיח המעופף" אמרה שיש עוד זוג שהיא ממתינה לו, אבל הוא לא הגיע.

הגענו למלון רק בשעה 22:00! רעבים ומאוד עייפים, בקושי הסכימו לתת לנו משהו לאכול, כי היה מאוד מאוחר.

אחר כך היו בעיות רבות בסידור החדרים, כי פשוט לא היו חדרים או היו חדרים גרועים שהאנשים לא הסכימו לקבל. אני אחרי ויכוחים עם פקיד הקבלה קיבלתי לבסוף חדר משפחתי בשעה 23:30 כי הסברתי לו שאני צריך חדר משפחתי ולא זוגי!!!

נכנסנו לחדר ורצינו להתקלח אחרי הנסיעה המייגעת מאוד( כ- 12 שעות!!! כאילו שנסענו לניו יורק), אבל לא היה ניתן כי לא היו מים חמים, דיברתי עם פקיד הקבלה, אחרי 30 דקות שלח טכנאי שהצליח לסדר מים פושרים בלבד, ככה היה במשך יומיים כי הם טענו שיש בעיה כללית במלון.

במשך שהותנו היו גם הפסקות חשמל רבות במלון, המרפסת שלנו הייתה לנוף , אבל הייתה מלאה בחרקים כמו כן היינו צריכים לרדוף אחרי החדרנית כדי לקבל סבון ומגבות נקיות.

ביום חמישי יצאנו מהמלון בשעה 10:00 כי הטיסה חזרה הייתה אמורה להיות ב-14:45 אבל יצאה ב 15:30 כך שגם את היום הזה העברנו בנסיעות וטרטורים והגענו הביתה ב 20:00, רק 10 שעות נסיעה...

בעצם היו לנו רק 3 ימים של כמעט נופש ועוד 2 ימים של סבל בדרכים.


מדוע היינו צריכים לעבור סיוט כזה, עדיף היה להישאר בבית ולא לשלם כסף ועוד להפסיד ימי עבודה.

אבקש לקבל את הסברכם ופיצוייכם למקרה הנ"ל.

בתודה,
רונן קצב

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה