פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת המלון שהובטח עבורנו מראש באנטליה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏27 ‏פברואר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בסוף חודש פברואר עשיתי הזמנה דרך השטיח המעופף לחבילת נופש זוגית של 4 ימים, 5 לילות במלון הקרמלין באנטליה וביקשתי באופן מפורש מנציג ההזמנות שייתן לנו את מלון הקרמלין שהיה חלק מהמבצע.

אינני זוכרת את שמו של נציג המכירות שאיתו דיברתי ודרכו עשיתי את ההזמנה אבל הוא הבטיח לי מספר פעמים שקיבלנו כבר אישור מיידי על מלון הקרמלין ולא יכולות להיות הפתעות,,, כלומר המקום במלון מובטח עבורנו.

לאחר כחודשיים אני וחבר שלי מימשנו את הנסיעה לאנטליה וטסנו רגועים וטובי לבב. כשהגענו לשדה התעופה חיכה לנו נציג של השטיח המעופף אשר הסתכל בשמות שלנו ואמר לנו שנקבל את מלון הטופקאפי פאלאס ולא את מלון הקרמלין.
אנחנו לא הבנו על מה הנציג מדבר וחשבנו שכנראה הוא מתבלבל כי עשינו הזמנה של חודשיים מראש והובטח לנו במפורש מקום במלון הקרמלין (הנמצא צמוד לטופקאפי פאלאס).
ואז הנציג של השטיח המעופף אמר בתגובה שיש תפוסה מלאה במלון הקרמלין ולכן הם מעבירים אותנו למלון הטופקאפי.
בקיצור,,, זהו, לא היה עם מי לדבר, לא היה ממי לקבל הסברים,,,
ההבטחה של אותנו נציג הזמנות בתל אביב לא קויימה כלל ולא קיבלנו את מה שחשבנו שכבר קיבלנו מזמן.
אני חייבת להגיד שאני וחבר שלי מאוד מאוכזבים מחוסר האמון של חברת השטיח המעופף בכך שעשינו הזמנה מראש, והם הבטיחו לנו במפורש שלא יהיו הפתעות ואם כבר הייתה הפתעה ומשהו השתנה מבחינת המלון הם אינם טרחו ליידע אותנו על מנת שנוכל לעשות את שיקול מחדש אם בכלל לנסוע.
הרי איך ייתכן שהזמנו חודשיים מראש מקום לבית מלון שקיבלנו עליו אישור מיידי ואז רק בשדה התעופה של תורכיה טורחים להגיד לנו שאין מקום עבורנו במלון.

אני באמת חושבת שחברת השטיח המעופף הייתה יכולה לעשות לנכון בכך שהייתה מיידעת אותנו מספר ימים לפני הנסיעה לאנטליה על כך שאין מקום במלון שהזמנו ובכך הייתה לנו האפשרות לבטל את החבילה.

חברת השטיח המעופף גרמה לנו לתסכול ולעגמת נפש רבה מאחר ומאוד רצינו לנפוש דווקא במלון הקרמלין ולשם כך הקדמנו את הנסיעה בחודש ימים מהמתוכנן (כאשר נציג המכירות אמר לנו שרק בתאריך הזה עוד יש מקום) בעונה שהיא יחסית קרה ולא תיירותית.
התאכזבנו במיוחד מכך שכבר נפשנו בעבר במלון הטופקאפי ולא רצינו לנפוש בו פעם נוספת.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי על עגמת נפש פתרון נדרש :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה