פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקרים ועוגמת נפש נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב-7/7/08 הזמנתי שני כרטיסי טיסה דרך האינטרנט למרמריס בטורקיה דרך החברה מונה טורס. הובטח לי כי המלון הוא 5 כוכבים דה לוקס והכל כלול בקלאב הזה.
למזלנו הטיסה יצאה בזמן והגענו למרמריס רק שאז התברר לנו שיש לנו עוד שעה וחצי נסיעה עד למרמריס. עלינו על מיניבוס עם משפחה בת 3 נפשות. ה"מדריכה" רוזי אמרה לנו שנעצור בדרך לרבע שעה של שירותים. דיברנו בנינו ולא היה לנו צורך בעצירה כי רצינו להגיע למלון והאישה לא הרגישה כל כך טוב. אמרנו לה זאת אך היא אמרה שהיא לא יכולה לבטל וזה גם בשביל שנאכל. אמרנו לה שזה מלון שהכל כלול בו והיא אמרה שלא יהיה אוכל כשנגיע לשם. ניסינו לשכנע אותה אך ללא הועיל והיא המשיכה לשקר לנו ולהגיד לנו שאין אוכל כשנגיע- היא כנראה רצתה להרוויח כסף על העמלות של הקניות באותו מקום.
הגענו לעצירה והיא הבטיחה שזה לא יהיה יותר מרבע שעה. אמרנו לה שזה לא יכול להיות שאנחנו לא רוצים והיא מכריחה אותנו. אחרי רבע שעה חזרתי לרכב והתיישבתי וחיכינו שנצא. עברו 10 דקות נוספות ואף אחד לא הגיע. הלכתי לחפש אותה ומצאתי אותה קונה לה פיצה לאכול. אמרתי לה שזאת ממש חוצפה שהיא קובעת זמנים והזמנים לא מזיזים לה ועוד משקרים לנו במצח נחושה. הלכתי לאוטו ואחרי 2 דקות הגיעה המדריכה השניה שמסתבר שהיא אמא שלה ששמה מטי והתחילה לצעוק עלי שאני "חוצפנית... מה את חושבת לעצמך שאת צועקת עליה..." אמרתי לה שלא צעקתי על אף אחד שרק אמרתי שזה לא בסדר שאמרו לנו רבע שעה ואנחנו כבר קרוב לחצי שעה שאנחנו פה ואנחנו יותר ממעוניינים להגיע למלון ולנוח. היא ממשיכה לצעוק עלי עד שאמרתי לה שבזכותי היא פה ואין לה שום זכות לצעוק על הלקוח שזו אני והיא בשיא חוצפתה אומרת לי "יש לך עכשיו עונש עוד חצי שעה לחכות פה עד שאני אחליט שתצאי והנהג יסיים לאכול" הסתכלתי עליה ואמרתי לה שהיא חוצפנית שבחיים לא שמעתי מישהו מדבר ככה ללקוח ומי היא חושבת שהיא אמא שלי? המורה שלי שהיא נותנת לי עונש?
החופשה שלי ממש התקלקלה. כמובן שאף אחד לא התנצל על התקרית.
דבר נוסף- המלון שהגענו אליו Green nature spa and resort אינו מתקרב למלון ברמה של 5 כוכבים. המזגן הרעיש כאילו חרשנו אדמה, השירותים היו מקולקלים כך שכל תנועה שעברה שם יכולנו לראות אותה אחרי כמה שעות חוזרת לומר לנו שלום -פנינו לקבלה אך הם אמרו שהם בדקו והכל נורמל. מסביבנו היו עוד חדרים שהתלוננו על כך אך אף אחד לא הבין אותנו... בנוסף לא הביאו לנו מגבות לבריכה – זה מלון 5 כוכבים?
כמובן שמיותר לציין שלא הכל כלול- כמו מסעדות במלון אינן כלולות (כמו באנטליה) והגקוזי אינו כלול.
בחדר במלון היה לנו גוק גדול ומתחת לשידה היה קונדום משומש מביקור קודם כנראה... המנקה אינה מנקה את החדר ו....
מבטיחים לנו מלון 5 כוכבים ומספקים לנו את השקר הזה זו ממש חוצפה וכמובן היחס ה"מלבב" של נציגי המכירות של "השטיח המעופף" פשוט חוצפה שלא נראתה
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה