פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיול בתורכיה 28-8-08 נושא התלונה:
טובול יעקוב שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏28 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
נחמה 8 יפו 68115 כתובת:
תיאור הבעיה:
הנידון: יציאה לנופש לבודרום שבתורכיה 28/08/08

1. אני החתום מטה יעקב טובול ת.ז. 065653180 יצאתי מטעמכם לנופש בבודרום שבתורכיה בתאריך 28/08/08.
2. ההתקשרות עמכם החלה ב-26/08/08, עם נציגה בשם קארין, אשר בסגירה מולה אני טס מנמל תעופה בן-גוריון ישרות לבודרום שבתורכיה ונגיעה לבית מלון בשם "מג'יסטי בלזייה", 5 כוכבים דה-לוקס.
עד כאן היציאה והטיסה ובית המלון נראים כהבטחה מוצלחת.
נציין שעל כרטיס הטיסה מופיעה יעד טיסה בודרום.
3. בהגיעי אל נמל תעופה בן-גוריון מסתבר לי שהטיסה עליה אני עולה היא לאיזמיר
ולא לבודרום. לא היה ביכולתי לעשות דבר ונאלצתי לעלות על הטיסה
לאיזמיר. משם הובלתי באמצעות אוטובוס ללא מזגן לבודרום.
משך הנסיעה ארך ארבע שעות הנסיעה הייתה קשה ביותר, מתישה וארוכה ללא
תנאי נוחות מינימאליים והנסיעה גרמה לי לשאט נפש.
בהגיעי לבודרום לבית המלון בשעה שבע וחצי בערב (אחרי יום שלם של נסיעות
מתישות) הופתעתי לגלות שבית המלון הוא מזעזע בלשון המעטה מבחינת נוחות,
ניקיון ותנאים שמביישים אכסניה.
לדוגמא: מזגן שלא צנן/קרר ודלף מים על שטיח החדר אשר יצר ריח של עובש
וצחנה והפך את השהייה בחדר לבלתי נסבלת, כך נאלצתי למצוא לעצמי
תעסוקה מחוץ לבית המלון דבר הגרם לבזבוז רב של כסף שלא היה
ברשותי. בנוסף לזה רמת הניקיון בחדר הייתה ברמה נמוכה ביותר,
במקלחת היה עובש וירוקת על הקירות, וילון המקלחת נראה מלוכלך
ובלוי, שירותי החדר הדיפו ריח חריף של צחנה וסירחון המזכירים
שירותים ציבוריים (התארחתי בחדר מספר 2415).
מייד פניתי לסוכן בשם רמי מחברת "השטיח המעופף" ותיארתי כל זאת בפניו,
לאחר השיחה הבטיח לי שהחדר יוחלף ביום למחרת בשעה עשר בבוקר וכשהגעתי
להחליף חדר כפי שסוכם, טענו בפניי שאין חדרים פנויים ואין אפשרות להחליף.
4. נציין שגם הדרך חזרה מבודרום הייתה רצופת תלאות, מאחר ושוב נדרשתי לחזור בנסיעה באוטובוס לאיזמיר ומשם ארצה, שוב יום שלם של נסיעות מיותרות. ולצורך המחשה אפרט כי בשעה אחד בלילה יצאתי מבודרום לאיזמיר נסיעה שארכה ארבע שעות באוטובוס רעוע ותנאים קשים, הגעתי לאיזמיר בשעה חמש בבוקר ומשם בטיסה לנמל תעופה בן- גוריון לשם הגעתי בשעה תשע. אציין שבמשך שהותי בבודרום פניתי לרמי, סוכן הנסיעות של "השטיח המעופף" בבקשות חוזרות ונשנות לנסות ולשנות את מיקום יעד הטיסה בכל מחיר שיידרש ונטען בפניי שאין אפשרות להאריך את שהותי או לשנות את יעד הטיסה ארצה.
5. מדובר בחופשת סופ"ש שהייתה מתנת יום הולדת לחברתי שהפכה למסע תלאות מפרך ולא מהנה כלל. עגמת הנפש שנגרמה לי ובזבוז זמן יקר שלא היה ברשותי בנסיעות ארוכות ומתישות, בזבוז כספים ואנרגיה כדי למצוא פעילות ותעסוקה מחוץ לבית המלון שאותו כבר תיארתי בסעיף שלוש (שהיה אמור להיות מלון חמישה כוכבים דה-לוקס), מותיר אותי מאוכזב ובתחושה שלא רק שלא קיבלתי את התמורה לה הייתי ראוי, לאחר ושילמתי ממיטב כספי בעבור כך וציפיתי ליהנות, ולא להתענות ולהתאכזב עד עמקי נשמתי ומצאתי עצמי מתנצל בפני חברתי על עגמת הנפש שנגרמה גם לה בסיטואציה סוריאליסטית זו.
6. אוסיף ואציין כי הייתה בכוונתי להציע נישואין לחברתי במעמד מתנת יום ההולדת והטיסה לתורכיה שנראו לי לעיתוי מתאים ביותר לעשות זאת ועכב התלאות, האכזבה ועוגמת הנפש החלטתי לדחות זאת למועד מוצלח יותר.
7. במשפט אחד אתאר את שעברתי מסע הזוי ובזוי לחלוטין שהיה אמור להיות נופש.
8. אצפה מימכם לטיפול הולם למצב אליו נקלעתי שלא מבחירתי ובניגוד לרצוני ולמה שהובטח לי.



קובי טובול
052-6875656
[email protected]



עוגמת נפש סוג הנזק :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה