פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב חופשה שלא לפי הסכם השיחה עם נציג החברה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏02 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שבועיים אני וחברי הזמנו חבילת נופש בבודרום, טורקיה בחברת השטיח המעופף, לתאריכים 7/9/08- 11/09/08. דיברנו עם נציג בשם אלכס. באתר היה כתוב שהמחיר לחבילה הינו 629 $ , בשיחה הבטיח כי המחיר בשקלים הוא 2060 ש"ח(פחות ממה שאמור להיות לפי השער היציג בסביבות 3.6) וכשנשאל לגבי המחיר המוזל בשקלים שוב ושוב, השיב בחיוב.
מששמחנו, הזמנו את החופשה, וטסנו בראש שקט. כאשר חזרנו לארץ גיליתי כי עומדים לחייב אותנו כל אחד ,בחודש הבא בסכום של 771 ש"ח *3 שזה 2313 ש"ח. (המחיר בלי ההנחה שהובטחה ע"י הנציג).
התקשרנו לחברה ודיברנו עם אותו הנציג. ההוא הכחיש בתוקף לאורך כל השיחה לגבי אותו מחיר מוזל וטען שיש בידינו טעות.
נגרמה עוגמת נפש, וכמובן נזק כספי . אם הייתי יודעת שזה יהיה המחיר הייתי בוחרת חבילת נופש יותר זולה. אני חיילת משוחררת שעובדת עבור כל שקל ללימודים בשנה הבאה, וגם פה מרמים אותי, ואני מרגישה שהתעסקנו עם חבורה של נוכלים.
כמובן שנגיש תלונה נגד החברה , ולא נחזור להזמין בה שוב בחיים. בנוסף גם חברינו ישמעו על כך וכל אלה שעומדים לצאת בקרוב לחו"ל יזמינו בחברות המתחרות.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי על ההפרש שנוצר לרעתנו והתנצלות!!! פתרון נדרש :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה