פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש במרמריס נושא התלונה:
‏יום שני ‏15 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אני ספייה דבורה . בעלת ת.ז 043050111 . נסעתי דרך חברתכם למרמריס בין התאריכים 8.9-15.9 . במלון ANEMON. בזמן שהותי במלון קיבלתי הודעה מביכה ליד החברים שלי לשלם על סדינים שהתלכלכו מקעקוע חינה. הסכום היה מוגזם. בפנייתי לנציגה שלכם בשם מאטי . הייתה הרגשה שהיא שיתפה פעולה אותם ובסופו של דבר הייתי חייבת לשלם כ40 יורו לאחר ויכוח.
אני פונה אליכם בשאלה האם הבתי מלון שאתם עוסקים איתם מחייבים הלקוחות שלהם אם נשברה כוס בזמן ארוחה או צלחת נופלת ונשברת. והאם היה רשום באיזשהו מקום שאם הסדינים מתלכלכים מחייבים אותנו בכנס מסויים, לציין שבנופש דברים כאלה עלולים לקרות.. המקרה הזה קילקל לי את מצב הרוח בנופש שהייתי אמורה לנוח בו. והכניס אותי למצוקה כלכלית ביום האחרון של הטיול.
זאת לא פעם ראשונה שאני נוסעת דרך חברתכם. אך זאת הפעם הראשונה שאני חוזרת עם עוגמת נפש ומבוכה.
הנציגה שלכם מטי לא טיפלה בעניין בדרך נאותה. ויצאתי מאוכזבת מהחברה שלכם ומהיחס של הבית מלון ושל הנציגה
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה