פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש במרמריס נושא התלונה:
‏יום שני ‏08 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אני ספייה דבורה , שלחתי מקודם מכתב תלונה על עוגמת הנפש אותה חוויתי במרמריסבין התאריכים 8-15/9 בבית מלון ANEMON .הבטחתם להחזיר תשובה תוך שבוע ועדיין לא קיבלתי ממכם מענה.
כשאני מספרת על המקרה בבית מלון-להזכרה חייבו אותי סכום כספי על סדינים שהתלכלכו מחינה- אנשים מזדעזעים,וחלק מהם אף הבטיחו שאותו מקרה קרה להם אך הבית מלון לא חייב אותם על זה. עובדת הקבלה אף הציעה לי שאקח את הסדינים ואכבס אותם בעצמי. האם חברתכם הנכבדת מרשה להרגשת עילבון בצורה כזאת מהבית מלון איתו אתם עוסקים.והאם חברתכם נותנת ללקוחותיה הרגשה של חוסר גב וביטחון במדינה זרה, בעובדה שהנציגה שלכם מטי שיתפה איתם פעולה ולא טיפלה בעניין בדרך הצפוייה לטיפול.
כל מי ששמע הסיפור פער פה לתדהמת המקרה.
האם האיחור במענה שלכם הוא עוד מין זלזול בלקוחות שלכם או שהחגים עיכבו התשובה

מבוכה ועוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי על עוגמת נפש פתרון נדרש :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה