פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישה לתשלום פיצויים למלון הכל כלול במלון קרמלין באנטליה עבור ירח דבש נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏20 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ה-4.11.05 הזמנתי ירח דבש זוגי למלון קרמלין שבאנטליה לתאריכים 20-24 לנובמבר (ראשון-חמישי) לרגל החתונה שערכנו כמה ימים קודם לכן (ב-17 לנובמבר).

יודגש, כי שוחחתי עם סוכן נסיעות שלכם מר יוסי עובדיה אשר המליץ ולחץ אותנו לסגור את העיסקה המדוברת ואף הבטיח שמלון הקרמלין הוא המקום שמתאים מאוד לירח דבש שלנו ושהפינוק שם יהיה מושלם עבורנו (מלון זה הוא מסוג הכל כלול – כל הפעילויות, שתייה ואוכל ולכן חשבנו שנוכל לשבת במלון ולהתפנק), אך הוא כמובן לא טרח לציין אפילו ברמיזה שלובי המלון (שהוא מקום מרכזי בחודש נובמבר שמאופיין בקור ובגשמים) יהפוך לנגריה במהלך הימים שלישי-חמישי (רוב הנופש) כמפורט להלן :

1.כל הלובי של המלון נהפך לנגריה אחת גדולה שבה אמור היה לקום יריד של דוכנים רבים לקונגרס שהיה צריך להיות במקום.
מכל הלובי נלקחו כל הכיסאות שהיו שם ביום הראשון, חתכו עצים, ניסרו , קדחו ועשו המון רעש כך שלא היה אפשר לשבת במלון. בנוסף לא היה אפשרי ללכת בלובי היות וכל רצפת המלון הייתה מלאה בעצים ולכלוך(כשיינתן מייל -מצ"ב תמונות מלובי המלון). בנוסף לכך המזגן בלובי לא פעל.

2.בנוסף שחשבנו שלפחות נעביר את הזמן במשחק בשולחנות הסנוקר, קליעה למטרה ועוד כל מיני משחקים נגלה לעינינו שנלקחו גם כל השולחנות והמשחקים (מצ"ב תמונה).

3.הבריכה "המחוממת" – הייתה קפואה, הג'קוזי לא עבד.

4.כל מסעדות המלון לא עבדו (אפילו שהובטח לנו זוג כרטיסים למסעדת la Carte a לרגל ירח הדבש)

כששאלתי את פקיד הקבלה לפשר העניין נאמר לי שהם הודיעו בעוד מועד לכל סוכני הנסיעות לגבי כל "הקרקס" שנערך שם- הקמת דוכנים בכל לובי המלון, ביטול של שולחנות הסנוקר ושאר המשחקים שהיו שם.

יש לציין שציינתי את הבעיות המדוברות גם בפניי המדריכה שהייתה איתנו -גברת טובהלי, אך היא אמרה ואני מצטט "השתגעו לגמרי התורכים האלו" והייתה בהלם מוחלט בפני המראות שראתה בלובי המלון אך כמובן שלא יכלה לעשות דבר.

מדובר בהטעיה מכוונת ,היות וכל הסוכנים ידעו על הדבר מראש, אך הסוכן שלכם ידע שאם היינו יודעים שכך יהיה לא היינו מזמינים נופש במלון זה . ובמיוחד עבור ירח הדבש שלנו שהיה אמור להיות רגוע ,מפנק וכמובן שקט.

למען הסדר הטוב, נוכח האמור לעיל, ועל מנת להבטיח כי מי מחברתכם יצור עימי קשר טלפוני בנוגע למכתבי, הריני להביא ענין זה לידיעתך ולטיפולכם האישי.

בכבוד רב

עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצויים פתרון נדרש :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה