פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נזק למזוודה ולתכולה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏25 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב-25/12/2005 חזרנו מטיול בברצלונה בטיסה425 ux
הנחיתה הייתה בסביבות השעה 06:00 בבוקר. עם קבלת המזוודה הסתבר כי המזוודה נחבלה: ידיות הגרירה שבורות, הגלגלים שבורים והדפנות שבורות.עם הגיענו הביתה הסתבר כי קיים נזק נוסף, מטען טלפון מרוסק, מטען בטריות של מצלמה מרוסק, אפטר שייב שעלותו כ-60$ שבור ותוכנו שפוך.
פניתי בשדה בטלפון 54072 וקיבלתי מענה קולי ghi השארתי את תאור המקרה ואכן חזרו אלי בהודעה שהם לא הכתובת.
את הכרטיסים רכשנו דרך השטיח המעופף , ביטוח נעשה דרך תורן כללביט.
חברת הביטוח התנערה מאחריות בטענה כי הם מטפלים רק במקרה של אובדן.
מה עלי לעשות? כל מי שפניתי אליו התנער מאחריות.
אודה לכם מאוד על ההתיחסות.
חנה להב
כספי סוג הנזק :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה