פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת תמורה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריכים 21/42011-25/4/2011 יצאנו עידית לוי ואנוכי מורן ששון לחופשה בכריתים במלון "מינוס אימפרייל"
ההזמנה נעשתה טלפונית ישירות מול נציג חברתכם השטיח המעופף לאחר שהומלץ לנו בחום על המלון שהינו מלון 5 כוכבים דלקוס
שבו לפי דבריו כנציג החברה קיימים מסעדות ,מספר ברכות,מתקני ספורט,מתקנים לילדים,מגלשות,ספא ושרותים נוספים כיאה וכמצופה
ממלון בדרגה 5 כוכבים דלקס.
בפועל לצערנו הרב כל ההבטחות לגבי שרותי המלון הופרחו כבר עם הגענו למלון.
מדובר במלון שתחילת העונה לפי דברי עובדי המלון מתחילה רק באמצע חודש מאי,כך שהמלון הופעל רק בחלקו הקטן ללא מסעדות פועלות
הברכות לא היו מלאות במים ואלו שכן,המים היו מזוהמים שלא ראויים לרחצה.
מתקני הספורט היו סגורים,מגלשות לילדים היו סגורים וכל המתקנים הנילווים לילדים היו במצב של עזבון ולא ראויים להשתמש בהם.
בפועל הוקם חדר אוכל זמני מאולתר בלובי של חדר האוכל וכך גם האוכל היה בהתאם. השעות היו מאוד מוגבלות ולכן נאלצנו לחפש אלטרנטיבות
עבורנו ועבור ילדנו. היות ונציג שלכם טען שהמלון קרוב לעיירה עם חנויות ומסעדות בפועל המלון מרוחק מאוד מכל ישוב שבו היינו אמורים לקבל
שרותים שלא קבלנו במלון הדלקס שמכרתם לנו.ואל נשכח שבמלון הכל כלול שהדבר המינמלי הינו אוכל – היה בחוסרים גדולים ובלתי מתקבלים על הדעת.
החדרים היו ללא מיזוג,המיים במקלחות היו מיים מלוחים וקרים ויומיים מתוך הארבעה ימים ששהינו היו אין ספור של הפסקות מיים שאף אחד לא ידע לומר מדוע ולמה.
אנו מצפים לתשובה מהירה ולהחזרת כספנו עבור אי מתן שרותים של מלון דלקס- בפועל מדובר ברמת מלון אולי של 2 כוכבים!!!
במידה ולא יוחזר כספנו אנו נפנה לערכאות משפטיות,לנציג תלונות הצבור ולכלי התקשורת
מצורפות תמונות
כספי סוג הנזק :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה