פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השטיח המעופף עושה הכל כדי שלא אממש שובר שזכיתי בו נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביצעתי הזמנה (מספר 784916) דרך השטיח המעופף ביום שישי ה30.09.11: שלושה מבוגרים, דיל שמצאנו ליוון לתאריך ה- 06.10.11. חשוב לציין שיש לי שובר של 1500 דולר שקיבלתי מאורנג', מה שמשאיר לי לשלם מכספי כ-1000 שקל. כנראה שבחברה לא אוהבים שיש שוברים. נאמר לי שיבדקו את השובר מול אורנג' וביום ראשון (אתמול) ידעו אם הוא תקף. ביקשו שאשאיר כרטיס אשראי כערבון וחזרתי פעמיים על כך שזה לערבון ושלא יחייבו אותי אם השובר לא תקף, למרות שלא אמורה להיות בעיה. זו שדיברתי איתה, יפעת, אמרה: "אמרת שאתה לא תטוס בלי השובר, אז ברור שאני לא אחייב אותך".
יום ראשון לא חזרו אליי כמו שהבטיחו, התקשרתי שוב (הפעם לרויטל, שהעבירה אותי לאייל) ואמרו לי שביום שלישי אקבל תשובה. התעקשתי ואמרתי להם שלא יכול להיות שיומיים לפני הטיסה אני אדע אם אני טס או לא. הם שינו את דעתם ואמרו לי שביום שני (היום) תהיה תשובה. היום שוב לא הייתה תשובה, דיברתי עם המנהלת ושוב ערבבו אותי, שוב האשימו את אורנג', שוב אמרו שלא יחייבו את הכרטיס, שוב אמרו שיחזרו אליי עד הערב ושוב לא חזרו.. אז שוב פעם התקשרתי אני אליהם והופתעתי כשאמרו לי: "לא תוכל לטוס השבוע, אבל חוייבת בכל העסקה, כי אין תשובה מאורנג' עדיין, תהיה רק בשבוע הבא". החברה לא קיבלה שום אישור ממני, לא טלפוני ולא בכתב, לחייב את כרטיס האשראי שנתתי כערבון בלבד! חזרתי וציינתי מספר פעמים שבלי השובר, אני לא רוצה את הדיל.
אבל, כנראה שככה מתנהלת חברה שנקראת השטיח המעופף כשיש שובר, כנראה זה לא משתלם להם, כי אי אפשר להסביר את השינוי שחל ביחס שלהם בהשוואה להזמנות רבות וקודמות שביצעתי דרכם. יש לי את כל השיחות מוקלטות!! למרות שלבינתיים הם לא מכחישים שנאמר לי שלא יחייבו את כרטיס האשראי ובכל זאת חייבו, וגם לא מכחישים שנאמר לי שביום ראשון תהיה תשובה ולא הייתה.
עוגמת נפש, כספי, סוג הנזק :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה