|
|
|
|
|
|
מלון תת-רמה במרמריס טורקיה |
נושא התלונה: |
בן פורת ניר |
שם/כינוי: |
יום ראשון 28 אוגוסט 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תל אביב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הוזמנו שני חדרים צמודים-קיבלנו חדרים על גג צמודים לחדר מעלית ולשם המעלית לא מגיעה ביקשנו מיטת תינוק -ואיןץמים חמים -משך יומיים לא היו -עד שבאיומים וצעקות העבירו אותנו חדר ועוד בעיות רבות ומבישות -רק לאחר חמישה חודשים קיבלנו תשובה הם טוענים שאינם אחראים לכלום והציעו לנו הנחה של 7% בעיסקה הבאה.אין לי ספק שאסור לעשות עיסקה דרך השטיח המעופף אם הם "מעיפים" את הלקוחות שלהם ככהץ
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
השטיח המעופף שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|