פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מלון תת-רמה במרמריס טורקיה נושא התלונה:
בן פורת ניר שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏28 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הוזמנו שני חדרים צמודים-קיבלנו חדרים על גג צמודים לחדר מעלית ולשם המעלית לא מגיעה ביקשנו מיטת תינוק -ואיןץמים חמים -משך יומיים לא היו -עד שבאיומים וצעקות העבירו אותנו חדר ועוד בעיות רבות ומבישות -רק לאחר חמישה חודשים קיבלנו תשובה הם טוענים שאינם אחראים לכלום והציעו לנו הנחה של 7% בעיסקה הבאה.אין לי ספק שאסור לעשות עיסקה דרך השטיח המעופף אם הם "מעיפים" את הלקוחות שלהם ככהץ
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה