פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בלקוח וחוסר עמידה בההבטחה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
כלקוחת מועדון "חבר" קיבלתי פרסום על מבצעי התירות של הקיץ. בשיחה עם נציג המכירות של החברה סגרתי לפני כחודשיים עסקה לטיסה+ מלון החל מה-12/8 בשעה 05:40 עד ל-16/8 בשעה 01:00.
העסקה נסגרה מול השטיח המעופף משתי סיבות:הראשונה- דיל שפורסם דרך מועדון חבר דבר שמקנה תחושת בטחון והשנייה- לאור שעות הטיסות אנו מרווחים כביכול 5 ימים מלאים.
היום 7/8- התקשרתי לוודא שהכל נשאר ללא שינוי ונציג המכירות (אייל) הודיע לי כי הטיסה שונתה וכי שעת הטיסה הלוך תהיה בשעה 18:30 והחזרה ב-16:30 כך שהפסדנו יום נופש מלא.
לדברי אייל שונתה שעת הטיסה אולם לאחר קבלת הווצ'ר החדש הבחנתי כי החליפו לי את חברת הטיסה וכפועל יוצא גם את השעות, בעוד הטיסות המקוריות שעל בסיסן הזמנתי עדיין קיימות.
בשיחותי עם נציגים במוקד (הדר, אנט ועוד) "הוסבר כי אין מה לעשות!" והטיסה המקורית שלי כבר מלאה!!!
ביקשתי לשוחח עם מנהל, שהוא מאוד עסוק- כי אי אפשר לשוחח עימו ולצערי אני ממתינהשיחזור אלי (הושארו לפחות 3 הודעות בבקשה לשיחה).כנראה לאחר המכירה כבר לא נותנים שירות בשטיח המעופץ. אחרי שחייבו אותך כלקוח אתה יכול רק להתעופף!!!
במידה והייתי יודעת כי יתכן שינוי כזה, הייתי סוגרת דיל עם חברה אחרת במחיר די דומה.
עודמת נפש סוג הנזק :
חזרה לטיסות המקוריות על בסיסן נסגרה העסקה פתרון נדרש :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה