פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי מלון לחופשה ללא ידיעה, ללא רשות וללא אישור המזמין נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי מלון לביתי באיה נאפה לחופשה לצעירים לשבוע ימים (עם עוד 5 בנות בנות גילה).
התשלום נעשה על ידינו בכרטיס האשראי שלנו מול נציג השטיח המעופף בידיעה שהבת מתחת לגיל 18!!
ביום הטיסה (יום שישי) בשעות הצהרים המאוחרות התברר שאחת בנות קיבלה טלפון מנציגה בחברת השטיח המעופף שהבנות הועברו למלון אחר ממה שהזמנו וממה שרצינו. אנחנו לא קיבלנו הודעה כזאת, כמובן שלא היה עם מי לדבר היה כבריום שישי בערב. הבנות הגיעו למלון פחות טוב שממוקם במקום הרבה יותר מרוחק וממרכז העיר שגרר הוצאות כספיות נוספות של מוניות וגם היחס במלון לישראלים היה מחפיר ומבייש.
יש לציין שהבנות לא התפרעו ולא גרמו לנזקים במקום.
בנוסף גנבו לביתי 120 יורו מהחדר כשהמנקה נתפסה מחטטת בארונות, והאשימו את הבנות ב"העלמות" כוסות ומגבות ודרשו מהם לשלם 37 יורו וסירבו לתת להם את הדרכונים.הבנות הסכימו לחיפוש וכמובן שהמגבות והכוסות לא היו אצלם במזוודה!!
לציין שנציג השטיח המעופף לא טיפל ולא עזר במצוקה של הבנות שניגשו למשטרה שהבטיחה לטפל וכמובן לא עשתה כלום.
לאחר סירוב וצעקות הן סולקו מהמלון ביום האחרון מאחר ולא שילמו את "הקנס"
ניסיתי לפנות לשטיח המעופף וכמובן שאין עם מי לדבר
עוגמת נפש סוג הנזק :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה