פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי מועדי טיסות ללא התרעה מוקדמת, ומכירת כרטיסים ללא הדגשה כי מדובר בטיסת צ׳רטר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏18 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשנו חבילת נופש לכריתים דרך אתר בסטורס, באתר לא היה רשום כי הטיסות הינם טיסות צ׳רטר, יותר מכך, היה רשום שעות מדויקות של הטיסה הלוך וחזור.
כשהגענו לנופש התחוור לנו ביום שישי בערב (היינו צריכות לשוב יום ראשון בבוקר) כי הטיסה ב 12:45 עליה היינו צריכות להיות קיימת, אך הזיזו אותנו ממנה לטיסה בשעה 23:45 ללא כל התראה וכשאנחנו תקועות בכריתים כשידנו כבולות. דיברנו עם הנציג שלהם במקום ארנון שהטיח לעברנו ביטויים כגון זה מה יש, אין לי מה לעשות, תדברו עם הארץ.
הפעלנו קרובי משפחה בארץ והתקשרנו למספרים זמינים בשבת לשטיח המעופף.
המענה שם הייתה וורד. שחזרה וענתה שזה מה יש ושאנחנו יכולות להגיש תלונה או לדבר עם שירות לקוחות שלהם ושזו טיסת צ׳רטר. חשוב לציין שלא אמרו לנו מילה על כך שזו טיסת צ׳רטר.
משיחה עם האנשים פה הבנו שהטיסה ב 23:45 היא טיסה שנמכרה יום לפני הנופש והאנשים עליה רכשו את הנופש בעלות זולה יותר ב 150 יורו!
אז יצא שהזמנו נופש חודשיים טרם הזמן , וגם לא עלינו על הטיסה שרצינו וביטלנו מחויבויות קודמות, אני לדורגמא פספסתי את הניתוח הקיסרי של אחותי שהיה קבוע לשעת החזרה שלי.
מיותר לציין שהיחס שקיבלנו היה מזעזע ומיום שישי כבר לא נהננו מהנופש והיינו עסוקות בעיקר בלבדוק טיסות ולהתחנן לישראלים במלון להחליף איתנו טיסה, לטיסה שמלכתחילה אנחנו רשומות עליה וכרטיסי הטיסה הדיגיטליים שסיפק לנו השטיח המעופף ציינו אותה.
כספי סוג הנזק :
החזר של ההפרש בין המבצע של היום לפני לבין התשלום אותו ביקשנו, או לשנות לנו את הטיסה מחר לטיסה המקורית. פתרון נדרש :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה