פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קיום הבטחות בחוזה, חוסר מענה לשאלות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 11.10.2012 עד התאריך 18.10.2012 יצאה קבוצה בת 50 וקצת אנשים לטיול בברצלונה כאשר כולם בטוחים כי הם באים לשהייה במלון 4 כוכבים בשם ״אולימפיק פארק״ עם הגעת הקבוצה לברצלונה מודיע המדריך המפוקפק מטעם החברה כי ישנו שינוי במקום הלינה ושהמלון ממש טוב.
הקבוצה הגיעה לעיר לורט דה מאר וקיבלה מלון 3 כוכבים ברמה מאוד נמוכה עם עכברים בלובי וחדרים ממש לא מושקעים עם חדר אוכל ושירות על הפנים,
עם קבלת המלון פנו כל הקבוצה למדריך לתשובות כאשר הוא דחה את כולם ואמר להתקשר לסוכנים שהבטיחו מלון 4 כוכבים עם אפשרות החלפה למלון ברמה זהה למלון שהובטח - מה שלא קרה.

הסוכנים והחברה כמובן סיננו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצועים לכל משתתפי הטיול המאורגן לברצלונה. פתרון נדרש :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה