פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיול לברסלונה 11.10.2012 נושא התלונה:
חיעחי אגור וגלינה שם/כינוי:
‏יום שישי ‏09 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח נחמה 8 תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:

מחבר ריטה נומהאוז

24/10/2012 13:45

11.10.12 טסתי ל7 ימים לברצלונה וקוסטה ברווה בטיול מאורגן דרך "השטיח המעופף".
החברה שלחה לכל הרשומים לטיול טופס שהמלון נקרא Olympic Park והוא 4 כוכבים. דאגתי לעדכן את כל הקרובים אליי בפרטי המלון וההתקשרות אליו ויצאתי לדרך.ב 11.10.12 טסתי ל7 ימים לברצלונה וקוסטה ברווה בטיול מאורגן דרך "השטיח המעופף".
החברה שלחה לכל הרשומים לטיול טופס שהמלון נקרא Olympic Park והוא 4 כוכבים. דאגתי לעדכן את כל הקרובים אליי בפרטי המלון וההתקשרות אליו ויצאתי לדרך.

כשהינו בברצלונה, המדריך בני דאג לתת לנו את התוכנית החדשה של הטיולים שנעשה (שלא היתה זהה למה שהיה כתוב באתר בעת ההרשמה, לדבריו זו תכנית ישנה מלפני כמה שנים) שפסחה על כמה אתרים שרצינו ללכת אליהם. וכמובן שכל הטיולים סודרו בצורה אחרת (לאחר שתכננו הכל בארץ לפרטי פרטים).

אבל זה היה עוד הרע במיעוטו. הוא אמר שהחברה העבירה אותנו למלון אחר, "אל תצפו שיהיו שטיחים על הקירות אבל זה מלון ברמה טובה מאוד". אז הגענו למלון המדובר - Selvamar, שלושה כוכבים.
המלון הזה הוא בעצם אכסנייה. כבר בלובי רוב האנשים בקבוצה עשו בלאגן והיו כאלו שלא הסכימו לקבל את החדרים. המדריך דרש בכוח שנקח אותם. לאחר צעקות רבות שחלו בלובי המדריך אמר שאין מה לעשות הלילה ושיעבירו אותנו מחר, רק שנקח את החדרים. לאחר מכן שמעתי אותו אומר בטלפון לנציג של החברה "הם נרגעו". אינספור טלפונים לחברה מהקרובים בארץ של הרוב מ 58 האנשים שהיו בקבוצה עלו בתוהו. החברה לרוב סיננה, ואלו שהצליחו להשיג אותה נמסר ש "הנושא בבדיקה".בסופו של דבר מצאנו את עצמנו שבוע ימים באותו המלון בלי אפשרות לעשות דבר.
החדרים היו פשוט מזוויעים - ריח מסריח של עובש שנובע כנראה מכך שהוילונות ספוגי מים כבר שנים, נוף לחנייה קטנה, רצפת האמבטיה ברובה צהובה (המקורי זה לבן), המתלים באמבטיה מלאים בחלודה, מזגן שלא עבד אפילו פעם אחת, מיטה זוגית המפוצלת לשני חלקים שהכיסויים נראו מרופטים ושלא כובסו הרבה זמן, דלת מקלחת ללא מנעול, ועוד. והכל מצולם. מידי פעם ראינו עכבר משוטט במלון ופעם אחת נכנס למעלית שזוג מבוגרים היו בה.
יש לציין שכתוב בחוזה שאם החברה משנה את המלון המובטח, המלון חייב להיות באותה רמה או ברמה גבוהה יותר, מה שבבירור לא היה.

הקבוצה מהטיול אוחדה כעת מחדש באמצעות האינטרנט, י
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוים פתרון נדרש :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה