פרטי התלונה

תלונות גוד פרייס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דמי מישלוח שונו אחרי ביצוע ההזמנה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
עשיתי הזמנה של שני מקלחונים באתר של גוד פרייס שמחיר המישלוח היה רשום באתר הוא 49 ש"ח .
לאחר יום ביקשתי לברר מתי יגיעה המשלוח אבל אף אחד לא תיכננן לשלוח לי אותו כי הם טענו שההזמנה לא תקינה כי מחיר המשלוח הוא 150 שח וכך רשום באתר.
אבל חזרתי ובדקתי ועדיין גם באתר וגם בהזמנה שלי המישלוח הוא 49 ש"ח.
ועכשיו אני לא יכולה לקבל את המוצרים כי זה מתייקר ב 200 ש"ח וזה יקר מידי וגם לא הוגן.
לא נאה להם שלא יפרסמו.
וגם בנוסף באתר "אטרקטיבי" ניתקלתי בכך שאני עושה הזמנה ואז הם מתקשרים להודיעה שהמוצר לא מלאי ולא יהיה גם.והמחיר שהם מתאים למוצר דומה הוא ב 600-700 ש"ח יותר.המכירה עדיין קיימת.
http://www.attractivi.co.il/product.asp?productid=2248

האתר של גוד פרייס

http://www.goodprice.co.il/product.asp?productid=274
עוגמת נפש סוג הנזק :
לתת לי את היכולת לקבל את המוצר שהזמנתי בכסף הרשום בהזמנה ולא לשנות את המחיר אחרי ההזמנה פתרון נדרש :

גוד פרייס שירות לקוחות

, תגובה:
יחיאל סדי - מנהל האתר שם ותפקיד:
שלום רב ,
אנא בידקו את האתר שלי ותוכלו לראות שמשלוח דואר רשום הוא 49 ש"ח , ורשום בבירור מקלחונים וארונות - 150 ש"ח .

אנו לא שינינו את עלויות המשלוח זה זמן רב .

בברכה ,
יחיאל סדי
050-7224414
תגובה:
אנו נשמח לספק את המוצרים במחיר הנקוב ובעלות המשלוח הנקובה ! פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה