פרטי התלונה

תלונות גוד פרייס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
‏יום שישי ‏21 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
www.goodprice.co.il כתובת:
תיאור הבעיה:
נקנה מקלחון 80*80 ישירות מהחנות בחודש אוקטובר .המקלחון הגיע באיחור של שבוע והותקן בצורה לא מקצועית .הוזמן מקלחון בגודל 80*80 שבפועל השטח במקלחון הוא 70*70 יש נזילות בתחתית המקלחון .נכון לעכשיו עדיין לא קיבלתי שירות אחרי שהובטח לי אין ספור פעמים שיגיע טכנאי .מנהל המקום טען לפני חודש שהוא מודע למצב ושנעשו שינויים כדי להעלות את רמת השירות.
פשוט בושה
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המקלחון לגודל המתאים. פתרון נדרש :

גוד פרייס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה