פרטי התלונה

תלונות קבוצת חברות שמעוני

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת ההזמנה במלואה ותלונה על יחס מעובדים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏24 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שמי אלכס חנניה בתאריך 17/12/09 רכשתי באמצעות אתר וואלה שופס מצלמה דיגטלית +תיק+סוללות נטענות +חצובה+כרטיס זיכרון(מספר הזמנה 1809082) .הובטח לי לקבל את המוצרים תוך 3 ימי עבודה לא כולל שישי שבת .
ואכן ב22 לחודש שהם 3 ימי עסקים בדיוק הגיע שליח בשעה 12 בצהרים ! (הדבר היחיד שהיה טוב בסיפור הזה)
עוד לפני שחתמתי אצל השליח הבנתי שחסרה החצובה ,כמובן שהתקשרתי לוואלה שופס והם הפנו אותי אליכם ,לקח זמן ולבסוף ענה לי בחור בשם גיל שהוא אחראי במחלקת המכירה אינטרנט ,גיל אמר שיבדוק ויחזור אלי בתשובה ,ראיתי שגיל לא חוזר אלי לאחר כשעתיים התקשרתי שוב לוואלה שופס והם הבטיחו לברר ,בשעה 16:20 בצהרים באותו היום שוב התקשרתי אליכם ושוב ענה לי גיל ,ואמר "החצובה יצאה אליך עכשיו היתה טעות אנוש במחסן ,מחר או מחרתיים זה יגיע אליך " ששאלתי למה לא חזר אלי ענה לי "מה זה משנה יגיע אליך וזהו "
כשעה אחרי השיחה קיבלתי מייל מוואלה שמסביר את טעות האנוש ושחצובה טובה יותר ומשודרגת תגיע אלי (למרות שלא ביקשתי כלום ,לא פיצוי ולא משהו יותר טוב רק מה שמגיע לי ובזמן ,לא אגורה יותר )
האמת ,אני מבין טעות אנוש אחת ,ואני מבין שקורים דברים ,אני בעצמי מנהל אזור בחברה שנותנת שירות לאלפי אנשים ומבין שטעות יכולה לקרוא .
היום24/12/09 בשעה 11:30 שראיתי ששליח לא מתקשר,החלטתי להרים שוב טלפון אליכם ,ואז התחיל בעצם הסיפור איתכם ,בהתחלה אנחנו נברר ונחזור תוך שעה ,אחרי שעתיים אין לנו חשמל בדיוק עכשיו נפל ,ולבסוף זה עבר לטיפול גיל והוא יחזור אליך כמה דקות ,בשעה 15:50 שראיתי ששוב אף אחד כנראה לא ממש מתכוון לחזור אלי בתשובה ,הרמתי שוב טלפון ושוב גיל ,והפעם הבטיח "תוך 20-30 דקות אני חוזר אליך עם תשובה מה קורה עם החצובה"

אני בצער רושם זאת ,שמיותר לציין ששוב גיל לא חזר אלי ולא התקשר לידע,רק אחרי 16:40(כמובן שאתם עובדים עד 16:30 ולידע לקוח מה קורה זה המון זמן אז למה להשקיע) אחרי שהרמתי שוב טלפון לוואלה שופס התברר לי גודל הטרטור שאתם מעבירים אותי .
מסתבר שהחצובה שנשלחה אלי (ולא הגיעה) לא תקינה ואף אחד לא אומר,ולכן לא יגיע שליח.
אני ברוב חיי הבוגרים , באופן מכוון לא רכשתי דבר באינטרנט ,בפעם היחידה שרכשתי כיד "לחסוך כמה שקלים" אתם מזכירים לי בדיוק למה לא עשיתי זאת עד היום ,והעובדים שלכם מחזקים את הרעיון שעדיף תמיד בחנות שמכירים ויש אמא ואבא כי דרך הטלפון אפשר לשקר ולנפנף אותך בקלות !
אני באמת רוצה לדעת למה לגיל (ולעובדים האחרים )כלכך קשה להחזיר טלפון ללקוח ולידע אותו במה שקורה? אולי אני מתחרט על כל העסקה? אולי אני מוכן לוותר על החצובה?
אני מאוד רוצה לדעת למה אתם כלכך מתקשים לעמוד בהבטחה ?

הרי ברור לכם שאחרי שהבטחתם פעמיים ולא קיימתם המילה שלכם לא שווה כלום בעייני!!!
אני מאוד שמח שהשעור שעברתי איתכם עלה לי רק 998 ₪ ולא שקל יותר (ואולי יש משקל ל"כובד"הקניה אצלכם או אצל העובדים שלכם )
אני יודע שהחצובה הזו עולה רק 60 ₪ וזה "כסף קטן "אבל למה להתנהג ככה ?
דבר אחד בטוח ,לעולם לא ארכוש משהו שחברתכם מספקת או מוכרת ,אני אמליץ בחום לכל קרובי ומכרי להתרחק ממכם כמו מאש .לא אתן לאף אדם קרוב אלי להפגע ממכם בדרך כזו או אחרת ,גם אם יש אלפים שמרוצים ,אני לא !!!
אני כבר רכשתי חצובה בחנות צילום רגילה(יש לי חשבונית להוכחה ) ,נכון עלתה לי יותר ,אבל כל שקל ששילמתי יותר שווה את השקט הנפשי והעצבים ,.בלי טלפונים ,בלי שקרים ,בלי עובד שמבטיח ולא מקיים ,בקיצור בלי הרבה דברים שכנראה יכולתי לחסוך מעצמי מהתחלה .
אני מבקש ומתעקש שיחזור אלי רק מנהל בחברתכם ,טלפונית כמובן ,לטלפון מחכה לתגובתכם !
בזבוז זמן ,כסף,ויחס סוג הנזק :

קבוצת חברות שמעוני שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה