שינוי/ביול הזמנה |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
ישרוטל ספורט קלאב, החוף הצפוני, אילת 88000 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום רב !
בתראיך 21/05/2006 ביצעתי 3 הזמנות במלון ספורט אילת , באמצעות
"CALL הקודם" (להלן מס' הזמנות 206934, 206936, 212084).
ההזמנות הנ"ל נעשו בעקבות ההודעה של קרובי משפחה מארה"ב על כך שהם מגיעים לביקור בארץ ומעוניינים לשהות באילת. החדרים הוזמנו לתאריכים שבין 10/09/2006 - 13/09/2006.
לאור המצב הביטחוני בארץ ב- 14/08/2006 הודיעה המשפחה מארה"ב (בוסטון) שאינם מגיעים לארץ ומחזירים את כרטיסי הטיסה שלהם. בעקבות כך ניסיתי לבטל את ההזמנות, אך בשרות לקוחות של ישרוטל נאמר כי זה כרוך בתשלום 50% מסך ההזמנה. מכיוון שמבחינה כספית קשה לי לעמוד בעוד הוצאה "כבדה" ביקשתי לשנות שם האורח בשתיים מתוך שלוש הזמנות על מנת שבכל זאת נגיע לנופש שעבורו שילמנו מראש (הז' 206936 ע"ש אורחים מארה"ב שאינם מגיעים כלל והז' 212084 במקום אלכסנדר יגיע הבן שלו) גם אז נאמר לי שזה כרוך בתשלום של 50% מערך ההזמנה.
אני מבינה שיש תקנון וכללים, אך במצב הנ"ל כאשר ביטלו כרטיסי טיסה האורחים מארה"ב וכבר שולם על כל ההזמנות מראש למה לקחת עוד כספים נוספים בערך של 50% מההזמנה ולא לתת לאנשים אחרים להינות מהנופש. כולנו בני אדם ולא הכל מתנהל לפי התקנון.
תודה על ההבנה
יוליה
|
כספי |
סוג הנזק : |
שינוי הזמנה ללא עלויות נוספות או בעלות סמלית |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|