פרטי התלונה

תלונות ספורט קלאב

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבה מיום נופש משפחתי נושא התלונה:
ברמן קרן שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏09 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
ישרוטל ספורט קלאב, החוף הצפוני, אילת 88000 כתובת:
תיאור הבעיה:
לרגל יום נישואים בחרנו בעלי ואני , לחגוג את האירוע כמשפחה
ואנו בני אילת ומתגוררים באילת כל חיינו , בחרנו ברשת ישרוטל .
הזמנו שני חדרים לילה אחד במלון ספורט .
הרשת מציגה את המלון כהכול כלול והוסבר לנו כי השתייה והאוכל חופשי כל היום ...
להלן הדברים שאיכזבו אותי והפריעו לי מאוד :

1. לא ידעתי שאין מיני ברים בחדרים .
2. יש אפשרות לקבל שתייה בכוסות חד פעמיים בלבד ולא ניתן למלא בקבוקים אישיים עם שתייה .
3. אין מקרר בחדר ואין אפשרות להחזיק מים קרים בחדר .
המלון הוא הכל כלול ואין אפשרות למלא שתייה בבקבוק וזה נראה לי מאוד לא בסדר שבאמצע הלילה אם אני צמאה אצטרך לרדת ללובי לשתות כוס מים קרים .
כך שנאלצתי לצאת מהמלון ולקנות לי בקבוקי מים בכדי שאוכל לשתות בלילה רק שלא היה לי איך לקרר אותם .
4. המלון מציע קפה ועוגה משעה 4 - 6 אחה"צ . הגענו ללובי בשעה 4 וחצי , לא נשאר שום עוגה כי עם ישראל העלים את כל העוגה בחצי שעה והתבשר לנו שאין עוד , לא מביאים עוד עוגות - ההרגשה שקיבלנו היא שההכול כלול הזה עובד בשיטת המצליח ... השגת עוגה על-הכיפק , לא השגת אכלת אותה . כמובן שעוגה לא קיבלנו .
5. בארוחת הצהריים לקח לטבחים המון זמן למלא חסרי מזון שנגמרו ועמדנו מול צלחות סלטים ריקות , בעמדה של חלוקת העוף לא הייתה מביישת תור של קופת חולים . והפלא ופלא אחרי רבע שעה בתור וכשהגיע תורנו נגמר העוף . הטבח אמר לנו שבעוד כמה דקות יגיעו עוד עופות .... אחרי חצי שעה של המתנה התייאשנו ולא לקחנו שום דבר אחר בלל שיצא לנו החשק לאכול אחרי המתנה כ"כ ארוכה .
6. ארוחת הערב התחילה בשבע וכבר בשבע וחצי חדר האוכל היה מלא ולא נתנו לאנשים להיכנס - הם לא עמדו בלחץ של כמות האנשים , הפנו אותנו לחדר אוכל קטן יותר הממוקם ליד הספא , האוכל היה קר , כל תוספת או בשר שלקחנו היה קר וזה מאוד , אבל מאוד מאכזב !
חיפשנו את השף או מנהל מטבח בכדי לומר לו את אכזבתנו אך לא היה ניתן למצוא אותו .
7. למרחת בבוקר אותו סיפר בארוחת הבוקר - אחרי חצי שעה חדר אוכל מלא , צריך להמתין עד שיתפנה , המתנו כחצי שעה להיכנס לאכול ובצלחות של הגבינות חסר מזון , כמעט הכל ריק וצריך לחכות עד שימלאו חסרים של מזון .
התור לעמדת הביצים הזכיר לי תור של ביטוח לאומי .

8. בעת ההגעה לחדר , הגיע אליי עובד אחזקה אשר אמר לי שישנה נזילת מים והם עובדים על תיקון כרגע , נאלצנו לצאת מהחדר כי המים הופסקו בגלל הנזילה וכל הנושא הזה ארך כ- 40 דקות .

בקיצור : שילמתי 1633 ש"ח על שני חדרים ,ללילה אחד ומה שקיבלתי היה :
1. נזילת מים בחדר .
2. תורים ארוכים בכדי לאכול .
3. אוכל קר , והתפשרות על מזון שהיה ונגמר , ולך חפש משהו אחר לאכול .
4. לך תעשה רונדלים מהחדר ללובי או לבריכה בשביל לקבל כוס שתייה .
5. מבטיחים לך קפה ועוגה ובסוף אתה נשאר עם קפה בלבד כי נגמר ....

עם כל הכבוד לאמנת ישרוטל , שילמתי סכום נכבד ואני מרגישה ששום דבר לא היה שווה שום שקל ששילמתי .
החוויה שלי מהנושא של " הכל כלול " היא שאתה צריך להילחם על האוכל , הצלחת זכית , לא הצלחת ,הפסדת .
צריך לרוץ בכל המלון בכדי לקבל כוס מים .

אני בת אילת , רציתי להשקיע את כספי בעיר ובמלונות ישרוטל .
אני מאוכזבת , מאוכזבת מאוד .
פשוט שום שקל לא היה שווה בחופשה הזאת .
לאור החוויה הזאת , בחופשתי הבאה אני בספק אם אבחר ברשת ישרוטל שוב .
קרן.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לא יודעת ! פתרון נדרש :

ספורט קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה