אכזבה מיום נופש משפחתי |
נושא התלונה: |
ברמן קרן |
שם/כינוי: |
יום שלישי 09 ספטמבר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור אילת |
אזור: |
ישרוטל ספורט קלאב, החוף הצפוני, אילת 88000 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לרגל יום נישואים בחרנו בעלי ואני , לחגוג את האירוע כמשפחה
ואנו בני אילת ומתגוררים באילת כל חיינו , בחרנו ברשת ישרוטל .
הזמנו שני חדרים לילה אחד במלון ספורט .
הרשת מציגה את המלון כהכול כלול והוסבר לנו כי השתייה והאוכל חופשי כל היום ...
להלן הדברים שאיכזבו אותי והפריעו לי מאוד :
1. לא ידעתי שאין מיני ברים בחדרים .
2. יש אפשרות לקבל שתייה בכוסות חד פעמיים בלבד ולא ניתן למלא בקבוקים אישיים עם שתייה .
3. אין מקרר בחדר ואין אפשרות להחזיק מים קרים בחדר .
המלון הוא הכל כלול ואין אפשרות למלא שתייה בבקבוק וזה נראה לי מאוד לא בסדר שבאמצע הלילה אם אני צמאה אצטרך לרדת ללובי לשתות כוס מים קרים .
כך שנאלצתי לצאת מהמלון ולקנות לי בקבוקי מים בכדי שאוכל לשתות בלילה רק שלא היה לי איך לקרר אותם .
4. המלון מציע קפה ועוגה משעה 4 - 6 אחה"צ . הגענו ללובי בשעה 4 וחצי , לא נשאר שום עוגה כי עם ישראל העלים את כל העוגה בחצי שעה והתבשר לנו שאין עוד , לא מביאים עוד עוגות - ההרגשה שקיבלנו היא שההכול כלול הזה עובד בשיטת המצליח ... השגת עוגה על-הכיפק , לא השגת אכלת אותה . כמובן שעוגה לא קיבלנו .
5. בארוחת הצהריים לקח לטבחים המון זמן למלא חסרי מזון שנגמרו ועמדנו מול צלחות סלטים ריקות , בעמדה של חלוקת העוף לא הייתה מביישת תור של קופת חולים . והפלא ופלא אחרי רבע שעה בתור וכשהגיע תורנו נגמר העוף . הטבח אמר לנו שבעוד כמה דקות יגיעו עוד עופות .... אחרי חצי שעה של המתנה התייאשנו ולא לקחנו שום דבר אחר בלל שיצא לנו החשק לאכול אחרי המתנה כ"כ ארוכה .
6. ארוחת הערב התחילה בשבע וכבר בשבע וחצי חדר האוכל היה מלא ולא נתנו לאנשים להיכנס - הם לא עמדו בלחץ של כמות האנשים , הפנו אותנו לחדר אוכל קטן יותר הממוקם ליד הספא , האוכל היה קר , כל תוספת או בשר שלקחנו היה קר וזה מאוד , אבל מאוד מאכזב !
חיפשנו את השף או מנהל מטבח בכדי לומר לו את אכזבתנו אך לא היה ניתן למצוא אותו .
7. למרחת בבוקר אותו סיפר בארוחת הבוקר - אחרי חצי שעה חדר אוכל מלא , צריך להמתין עד שיתפנה , המתנו כחצי שעה להיכנס לאכול ובצלחות של הגבינות חסר מזון , כמעט הכל ריק וצריך לחכות עד שימלאו חסרים של מזון .
התור לעמדת הביצים הזכיר לי תור של ביטוח לאומי .
8. בעת ההגעה לחדר , הגיע אליי עובד אחזקה אשר אמר לי שישנה נזילת מים והם עובדים על תיקון כרגע , נאלצנו לצאת מהחדר כי המים הופסקו בגלל הנזילה וכל הנושא הזה ארך כ- 40 דקות .
בקיצור : שילמתי 1633 ש"ח על שני חדרים ,ללילה אחד ומה שקיבלתי היה :
1. נזילת מים בחדר .
2. תורים ארוכים בכדי לאכול .
3. אוכל קר , והתפשרות על מזון שהיה ונגמר , ולך חפש משהו אחר לאכול .
4. לך תעשה רונדלים מהחדר ללובי או לבריכה בשביל לקבל כוס שתייה .
5. מבטיחים לך קפה ועוגה ובסוף אתה נשאר עם קפה בלבד כי נגמר ....
עם כל הכבוד לאמנת ישרוטל , שילמתי סכום נכבד ואני מרגישה ששום דבר לא היה שווה שום שקל ששילמתי .
החוויה שלי מהנושא של " הכל כלול " היא שאתה צריך להילחם על האוכל , הצלחת זכית , לא הצלחת ,הפסדת .
צריך לרוץ בכל המלון בכדי לקבל כוס מים .
אני בת אילת , רציתי להשקיע את כספי בעיר ובמלונות ישרוטל .
אני מאוכזבת , מאוכזבת מאוד .
פשוט שום שקל לא היה שווה בחופשה הזאת .
לאור החוויה הזאת , בחופשתי הבאה אני בספק אם אבחר ברשת ישרוטל שוב .
קרן.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
לא יודעת ! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|