פרטי התלונה

תלונות ספורט קלאב

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מלון וחופשה מאכזבת נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏02 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
ישרוטל ספורט קלאב, החוף הצפוני, אילת 88000 כתובת:
אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב
במהלך סוף השבוע האחרון אני ואחותי"נפשנו" במלון ספורט אילת בצירוף בני זוגנו
ברצוני ליידע אתכם על האכזבה הרבה שנכונה לנו מהחופשה
א.רק לאחר שכנועים של מנהלת יחסי הציבור קיבלנו שובר לסירת פדלים (מה שמובטח בעת הזמנת החופשה באתר חבר)
ב.יחס מחפיר מצוות המלון הכולל תלונות בקבלה על פנייתנו אליהם מצ"ב ציטוטים נבחרים "האם אנו צריכים לטפל בנמלים בחדר" "בריח רע בחדר" " במיטות מופרדות ע"י שקע" וכו' וכו'
ממשיך באוכל הרע שהיה במהלך השבוע וכמובן השיא מגיע בסדינים המטונפים שחיכו לנו במיטה (ישנם דברים נוספים שלא אטרח להעלות על הכתב כגון הערה בכניסה לחדר האוכל "לא אכלתם כבר" כ5 דקות לאחר הגעתנו למלון או ה"המיצים" שאבוי לבושה רשום על הברז שלהם קולה ופאנטה ויוצא סודה עם צבע מאכל. אני מניחה שגם פניה זו לא תענה כמו הפניות במלון
מה שמוביל אותי למסקנה הברורה אני עם רשת ישרוטל גמרתי (כנראה פתאל באמת ברמה גבוהה הרבה יותר) ואשתדל שמכריי אשר כמוני מזמינים נופש מחבר יקבלו סקירה על הנופש האחרון שהיה מנת חלקי וחלקי אחותי בצירוף בני הזוג שלנו
מקווה לתשובה אך לא אתפלא באם לא אענה
אכזבה סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

ספורט קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה