עוגמת נפש בחופשה במלון ספורט קלאב אילת |
נושא התלונה: |
יום ראשון 19 אפריל 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור אילת |
אזור: |
ישרוטל ספורט קלאב, החוף הצפוני, אילת 88000 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ביום ראשון בתאריך 19/4/09 הגעתי למלון ספורט קלאב אילת עם זוגתי לחופשה בת 4 ימים ו-3 לילות שהזמנתי מראש דרך מוקד שירות הלקוחות של רשת ישרוטל (מה- 19/4/09 ועד 22/4/09) .
באתר האינטרנט , כמו גם בשיחה טלפונית עם מחלקת הזמנות , הובהר לנו שמדובר במלון משופץ ולחודש עם שירותים ומתקנים מספקים ותקינים .
בערב הראשון במלון , גילינו לתדהמתנו שלא ניתן לשנות את המזגן מקור לחום ועם הקרירות ששררה בחוץ , סבלנו וזו הייתה חוויה בלתי נסבלת ומיותרת לטעמנו .
בשבע בבוקר , כשניגשנו להתקלח וגילנו שאין מים חמים להתקלח איתם , התקשרנו לקבלה והתשובה התמוהה שקיבלנו הייתה "לא חשבנו שתתעוררו כל כך מוקדם". התשובה הזו הותירה אותנו המומים וחסרי אוניםוכשהתווסף אליה הסבר על המרחק שהמים צריכים לעשות בטרם יגיעו לחדרינו , לא ידענו אם לבכות או לצחוק . הייתכן שמלון השייך לרשת ידועה והמתיימר לספק שירותים בסיסיים ואף מעבר לכך , אינו יכול לספק לאורחיו מים חמים במקלחת ???
במהלך השהות , היו מס' הפסקות חשמל לסירוגין , למרות הנסיון לתקנן , הן חזרו על עצמן ופגעו בנוחיות ובשהות שלנו במלון .
לסיכום , לא יתכן שמלון מוכר עצמו כמשופץ ותקין , לא יספק לאורחיו שירות ותנאים בסיסיים המתבקשים מכל מלון הלוקח על עצמו להלין אורחים , קל וחומר מלון במתהדר בארבעה כוכבים .
אני כותב לכם את תלונתי בתקווה להביא לשינוי ובתקווה שתמצאו לנכון לפצות אותי ואת זוגתי על החוויה הלא נעימה והמיותרת ועוגמת הנפש שנגרמה לנו במהלך חופשתנו במלונכם .
בתודה מראש .
|
אי תמורה לכספנו |
סוג הנזק : |
|
|
|
|