פרטי התלונה

תלונות ספורט קלאב

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏07 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
ישרוטל ספורט קלאב, החוף הצפוני, אילת 88000 כתובת:
תיאור הבעיה:
שמי יבגניה חיימוביץ תז חופשה בישרוטל בחופשת שבוות המלון קלאב ספורט המחיר היה 2155 שקלים שאני חושבת שזה הרבה כסף כשלפני החג זה עלה 1000 שקלים ל-3 ימים
בכל מקרה כאשר הזמנתי את היופשה נאמר לי חדק סטדנרטי שנו אותנו בקומה 2 עם חדק קטן וחלון קטן ועם אני רוצה גם מרפסת אז זה עוד 100 שקלים זה גנבה כמו כן ביום הראשון כשהגענו בארוחת צהרים לא היה מה לאכול היה אוכל לא טעים בכלל נקניקיות נותנים ללקוחת -מה אנחנו בצבא וגם המקנים שהולכים ןמנקים את הזבל וראיתי מנקה אחד שמרים שניצל מהרצפה ושם לצלחת של לקוח בלי שידע זה פשוט מגעיל
באורחת צהאים של יום שני 8/6 במידעון שקיבלנו היה רשום ארוחה חלבית כאשר באנו לחדר האכוכל הצק'רית שעומדת בכניסה לא ידעה ותנו שגם בקומה התחתונה יש אוכל בשרי אם לא היתי שומעת במקרה אז גם לא היתי יודעת
בבריכה יש שם הכול כלול שמו מלצר אחד שנותן משקאות ללקוחות וצריך לפחתות 20-25 דק להמתין עד שאתה מקבל ברד מסכן
במקלחת בבוקר לא היה מים חמים התקלחתי עם מים קרים לא התלוננתי על זה לקבלה כי לא היה לי כוח להתעצבן
בכל מקרה שירות על הפנים -לא נהינתי בכלל מהמלון בפעם הבאה אני אחשוב ללכת למלון מלך שלמה או דן לשלם יקר אבל להנות מהחופשה שלי
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

ספורט קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה