פרטי התלונה

תלונות ספורט קלאב

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי לעומת השירות שנקנה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏10 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
ישרוטל ספורט קלאב, החוף הצפוני, אילת 88000 כתובת:
תיאור הבעיה:
הזמנתי למשפחתי חופשה במלון ספורט קלאב אילת בתאריכים 10.7.11 עד 14.07.11
בעת ההזמנה (דרך אופיר טורס) נאמר לי שעבור חמש נפשות עלי להזמין את הסוויטה של המלון וכן הובטח לי כי ב"סוויטה" שאנו מזמינים יוגשו באופן יומי מים מינרליים וסלסלת פירות, ועיתון. ביום הראשון נאמר לנו בבית המלון שלא מגיע לנו לקבל דבר ביום זה, ביום השני (בערב) הביאו בקבוק של חצי ליטר מים (לחמש נפשות) וקופסה קטנה של שוקולד, כשהתקשרנו לקבלה להתלונן אמרו שאים פירות וזה מה שאנו מקבלים ובשעה 23:30 דפקו בדלת החדר עם צלחת של ארבעה תפוחים (כבר ישנו). ביום השלישי כשבעלי דיבר עם אשת היח"צ של המלון היא נדהמה לשמוע על היום הראשון וכן על השעה שבה הביאו את התפוחים ביום השני והבטיחה לפצות, כמובן שכלום לא נעשה. באותו היום אכן קיבלנו שוב בקבוק של חצי ליטר מים וסלסלת פירות שבתוכן שתי בננות ירוקות ולא בשלות שלא ניתן היה אפילו להציע אותן לילדים. ביום הרביעי קיבלנו רק בקבוק של חצי ליטר מים וזהו. תשלום של מעל 7000 ש"ח ממש לא הצדיק את עצמו ומה שברור שלישרוטל לא נחזור
הן עלבון והן בזבוז כסף סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

ספורט קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה