|
|
|
|
|
|
שן שנשברה בארוחת בקר |
נושא התלונה: |
קופל אריה |
שם/כינוי: |
יום חמישי 17 נובמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור אילת |
אזור: |
ישרוטל ספורט קלאב, החוף הצפוני, אילת 88000 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
מדי שנה(זו הנה הרביעית) אני משתתף בטורניר טניס הערך באילת ומלון זה הינו המארח.ביום 17.11.05 בארוחת הבקר אישתי-עמליה - נגסה בגרעין/גלעין של זית שהיה בסלט הירקות ונשברה לה שן.כתוצאה מכך היתה זקוקה לטיפול מידי בגלל כאבים-פנינו לפקיד הקבלה לבקש את הכתבת של מרפאה של קופת חולים והנ"ל הפנה אותנו לבית חולים באילת,לאחר שקיבלנו את העזרה הראשונה קיבלנו הפניה להמשך טיפול אצל הרופא המטפל באיזור מגורינו,הרופא המטפל מסר שעלות הטיפול מהשבר הנ"ל הינו 2600 ש"ח עלות שלא הערכנו בעת האירוע.
פנינו בנושא למלון ולרשת ישרוטל והתשובה היתה"מאחר ולא הודעת להנהלת המלון בעת השהיה איינך זכאית לכל החזר"-לאחר פניה חוזרת הופנתה ע"י רשת ישרוטל לחברת הביטוח "כלל" שחיזקה את התשובה הראשונה ונענינו בשלילה.
כלקוחות ותיקים של רשת ישרוטל פנינו מחדש עם תיאור המקרה מתוך תקוה שרשת מכובדת זו תיתן אימון בפניה של לקוח אמין(יש לנו מספר רב של עדים שנוכחו בעת האירוע,חברים שסחבנו איתנו לאילת לבילוי משותף באירוע הטניס)
והצענו כפשרה לקבל כפיצוי זכות להתארח בטורניר הבא שייערך שוב בנובמבר השנה-הצעתם היתה "להעניק" לנו הנחה של20% .
עלי לציין שהפניתי העתק לאיגוד הטניס שהינו לקוח קבוע של המלון הנ"ל
מדי שנה ומתארחים בו מאות אורחים באירוע זה,לדאבוני לא שמעתי כל תגובה מאיגוד הטניס בנושא.
|
כספי |
סוג הנזק : |
אירוח של שלשה לילות בעת טורניר הטניס שיעערך בחדש נ |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ספורט קלאב שירות לקוחות
, תגובה:
|
מח' השיווק והמכירות, ר |
שם ותפקיד: |
קיבלנו בתודה את פניית הלקוח.
רשת מלונות ישרוטל מייחסת חשיבות מירבית לכל פניה. תלונתו של הלקוח הועברה וטופלה ישירות מולו באמצעות "מרכז השירות לאורח" של רשת מלונות ישרוטל.
|
תגובה: |
מכתב נמסר ללקוח |
פתרון: |
|
|
|