פגם בנעל שלא תוקן |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
נהריה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 3/12/2013 רכשתי בחנות קליגולה בנהריה נעלי מגף, לאחר כשלושה חודשים של שימוש לא יומיומי בכלל, חשתי כי עקב הנעל שוקע ולא יכולתי ללכת יותר עם הנעליים מכיוון שלא הייתי יציבה איתן. ניגשתי לחנות וביקשתי שיבדקו את העיניין, הצעתי לצרף את החשבונית של הקניה אך המוכרת אמרה שאין צורך. לאחר כשבוע קיבלתי טלפון שהנעליים הגיעו, הנעליים לא תוקנו וצורף אליהם מכתב כי תקופת האחריות על הנעליים תמה, בלי לציין את הבעיה שהיתה ואפילו בלי לציין תאריך. למוכרת הם אמרו שלא מתקנים קילופים של עקב (גם בנושא הזה הנעליים נראות נורא) אולם לא ביקשתי לתקן את הקילוף אלא את השקע.
נגרמה לי עוגמת נפש רבה, הנעליי מבחינתי חדשות אך אינני יכולה ללכת איתן, אין ספק שלא אחזור לקנות ברשת "קליגולה" אלא אם אקבל פיצוי לעוגמת הנפש. בברכה, תהילה
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|