פרטי התלונה

תלונות נעלי קליגולה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגם בנעל שלא תוקן נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
נהריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 3/12/2013 רכשתי בחנות קליגולה בנהריה נעלי מגף, לאחר כשלושה חודשים של שימוש לא יומיומי בכלל, חשתי כי עקב הנעל שוקע ולא יכולתי ללכת יותר עם הנעליים מכיוון שלא הייתי יציבה איתן. ניגשתי לחנות וביקשתי שיבדקו את העיניין, הצעתי לצרף את החשבונית של הקניה אך המוכרת אמרה שאין צורך. לאחר כשבוע קיבלתי טלפון שהנעליים הגיעו, הנעליים לא תוקנו וצורף אליהם מכתב כי תקופת האחריות על הנעליים תמה, בלי לציין את הבעיה שהיתה ואפילו בלי לציין תאריך. למוכרת הם אמרו שלא מתקנים קילופים של עקב (גם בנושא הזה הנעליים נראות נורא) אולם לא ביקשתי לתקן את הקילוף אלא את השקע.
נגרמה לי עוגמת נפש רבה, הנעליי מבחינתי חדשות אך אינני יכולה ללכת איתן, אין ספק שלא אחזור לקנות ברשת "קליגולה" אלא אם אקבל פיצוי לעוגמת הנפש. בברכה, תהילה
עוגמת נפש סוג הנזק :

נעלי קליגולה שירות לקוחות

, תגובה:
ריקי מנהלת שירות לקוחות שם ותפקיד:
על מנת שנוכל לבחון את המקרה יש לשלוח את הנעל לשירות עם חש' וטופס תלונה עם פרטי התלונה.
חשוב לציין כי האחריות הינה לשלושה חודשים, בנוסף אין אחריות החברה חלה במקרים של שפשופיםקילופים כפי שמצויין בתעודת האחריות שקיבלה הלקוחה במעמד הקנייה.
עם זאת במידה ומדובר בתקלה אחרת עלינו לבדוק את הנעל ולשם כך יש לשלוח את הנעל חזרה לבדיקת בקרת איכות עם פירוט תלונה אחר.
תגובה:
שליחת הנעל לבדיקה חוזרת על מנת לבדוק האם קיים פגם במוצר. מומלץ לצרץ את פרטי התלונה כפי שמופיעים באתר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה