פרטי התלונה

תלונות נעלי קליגולה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגם בנעל חדשה ויחס מנהלת החנות נושא התלונה:
שרעבי אילנה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 17.4.14 קניתי נעל מסניף קניון גבעתיים ובעת המדידה כשהרצועה נפלה המליצה המוכרת לנקב חור נוסף וכך היה.
לצערי ביום שנעלתי את הנעל הרצועה כל הזמן נפלה, הפכה את הנעל האלגנטית לקבקב ולא ניתן היה לנעול אותה. עוד באותו הבוקר, חזרתי לחנות, קניתי נעל חדשה ומסרתי את הנעל לתיקון.הובטח לי לקבל תשובה תוך 14 ימי עבודה אבל לא פנו אלי ואני זו שהגעתי שוב ושוב לחנות לברר לגבי תיקון הנעל. באחת הפעמים היתה נוכחת מנהלת החנות וזו בסבר פנים זועף טענה שהנעל תקינה. נלעתי אותה בנוכחותה והראתי לה שהרצועה נופלת ואי אפשר לנעול אותה. זו החליטה שוב לשלוח לתיקון, שוב הובטחה לי תשובה תוך 14 ימים ושוב לא כך היה, הנעל נשלחה ב- 28.5.14 ועד 22.6.14 לא התקבלה כל תשובה מהחנות. ביום זה הגעתי שוב לחנות ומנהלת החנות חזרה על תשובתה הקודמת ואמרה "אין מה לעשות" כך היה רשום גם ע"ג טופס שליחת הנעל לתיקון. לא אלעה אותכם בהתנהגות ובסגנון הדיבור של מנהלת החנות שהיתה כה מכוערת ואומר לכם שעד היום גם לאחר שליחת מכתב לפניות הציבור של חב' קליגולה לפקס מס' 6812873 ב- 23.6.14 ושוב ב 3.7.14 לא קיבלתי כל תשובה, הנעל כמובן לא בשימוש, 300 השקלים שלי נמצאים אצל חב' קליגולה והנעל שאינה ניתנת לשימוש אצלי בקופסה.
אני חושבת שלקוח שרוכש מוצר מרשת גדולה אמור לקבל ראשית יחס מכובד יותר ושנית לצאת עם מוצר שניתן להשתמש בו מה שאצלי לא קרה. אני עדיין ממתינה לתשובת החברה בטרם אחליט על נקיטת צעדים חמורים יותר, אני ממש לא מתכוונת לוותר על 300 השקלים שלי. אולי כדי לציין שהשנה בתחילת העונה רכשתי 5 זוגות נעליים מחברת קליגולה במחיר מלא ולא במבצעים. צר לי שזהו היחס שהחברה נותנת ללקוחות שלה.
זלזול בלקוח סוג הנזק :
החזרת הכסף או אפשרות לקבלת נעל חלופית פתרון נדרש :

נעלי קליגולה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה