פרטי התלונה

תלונות נעלי קליגולה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעליים נקרעו - הובטח לי החזר כספי ולא קויים נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי נעליים, שנועדו למטרת עבודה (מוקסינים שחורות) אחרי פעמיים שנעלתי אותן, נהייה בתוך הנעל בליטה ברפידה (אי אפשר ללכת עליה) ואחרי 6 פעמים הגומי בסוליה יצא ממקומו. הלכתי לחנות והסברתי להם שאני צריכה את הנעליים האלו לעבודה. אמרו לי שרק ביום ראשון יוכלו להחזיר לי אותן. הסברתי שאני עובדת ביום ראשון ואני צריכה את הנעליים עד אז. לא ניתן לי פתרון אחר. שאלתי את המוכר, בשם אלעד, האם יש אפשרות לקבל את הכסף חזרה, הוא ענה לי שכן. הסברתי לו שאי הולכת לקנות נעליים חדשות מאחר ואני צריכה נעליים ליום ראשון. הדגשתי בפניו זאת כמה פעמים והסברתי לו שאין לי כסף לנעליים נוספות, הוא הינהן וקיבל והסכים שאוכל לקבל את כספי בחזרה.
בכל זאת ולמרות הכל, דחיתי את עבודתי ליום שני (אני דיילת אוויר) והנעליים חזרו רק ביום שלישי בערב, למרות ההבטחה להחזירן ביום ראשון. במעבדה נאמר שאין פגם והנעליים תוקנו.
אז אני קניתי נעליים על מנת לעבוד ב300 שקל, לנעליים אין פגם ובכל זאת הן הולכות לתיקון!!! עכשיו אין אף אחד בחברת קליגולה שיכלו לקחת אחריות על מה שנאמר לי, שיש יכולת לקבל את הכסף בחזרה. או על העובדה שהנעליים לא חזרו ביום ראשון, אלא ביום שלישי בערב. ובינתיים קניתי לי נעליים חדשות, כי לא היתה לי ברירה והייתי חייבת ללכת לעבוד.
אבקש שלא תפנו אותי לשירות לקוחות ובשירות לקוחות לא יפנו אתוי לאלעד שאותו אני לא מוצאת אף פעם, ואז בחנות מפנים אותי שוב לשירות לקוחות.
אבקש שמישהו יקח אחריות על הנאמר. ואם לא על נעליים שמתפרקות אחרי 6פעמים שנועלים אותן. ואם לא אז על הבטחה להחזיר אותן מתיקון במועד מסויים.
ימי עבודה סוג הנזק :
החזרת הכסף שלי, כי קניתי לי כבר נעליים. ואם לא לפח פתרון נדרש :

נעלי קליגולה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה