פרטי התלונה

תלונות נעלי קליגולה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טרטור מיותר עוגמת נפש ובזבוז זמן בגין מוצר פגום נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש וחצי קניתי זוג סנדלי קליגולה , לאחרכשבועיים של נעילה2 רצועות הסנדל נעקרו ממקומם להפתעתי הרבה.
פניתי לסניף בבקשה לקבל זוג חדש תמורת הזוג הפגום, דבר שנעשה רק לאחר מספר ימים ,טרטור נוסף שלי לחנות וניסיון של המוכרת להחליף דגם- אם הדגם פגום מדוע לא נאמר לי הדבר בעת הקנייה הראשונה? ואיך זה שמוסד מכובד כקליגולה מוכר בידיעה דגם פגום?????.
מספר ימים לאחר קבלת הזוג החדש טסתי איתן ללונדון ולאחר יומיים חשתי תחושה מוזרה בעת נעילת הסנדלים ואז הסתבר לי שאותה בעיה
קיימת גם בזוג זה!!!!!!
לא ארחיב על עוגמת הנפש, נאלצתי לקנות זוג סנדלים חלופי!!!
היום עם חזרתי ניגשתי לחנות עם בקשה לקבל החזר כספי ושוב התחיל התהליך שחזר על עצמו שיש לשלוח את הסנדל ולקבל אישור.
הרי כבר קיבלתי אישור על הזוג הקודם!!!, והמוכרת אף ציינה שמדובר בדגם עם פגם, למה לטרטר אותי הלוך ושוב 4 פעמים בגין דגם פגום
האם בשנת 2014לא ניתן לשלוח צילום של הסנדל כפי שהצעתי? גם פנייה להילה מזכירת הסמנכ"ל לא הועילה נופנפתי מהחנות בעילה שזה התהליך
הזלזול בזמני והטרטור המיותר מדברים בעד עצמם!!!
מבקשת לקבל זיכוי לביתי על סכום הקנייה , אין שום סיבה להטריח אותי להגיע שוב לחנות!!!!
בזבוז זמן ואובדן אמון סוג הנזק :
קבלת עלות הסנדל לביתי (178 ש"ח)ללא צורך בהגעה לחנות פתרון נדרש :

נעלי קליגולה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה