|
|
|
|
|
|
בקשה לביטול עסקה ופיצוי עבור נעל פגומה |
נושא התלונה: |
יום רביעי 25 מרץ 2015 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
נמל תל-אביב |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
א.ג.נ
בתאריך 21.3.2015 רכשתי נעל של קליגולה בסניף נמל תל אביב.
היום ב25.3.15 - 4 ימים לאחר הרכישה נעלתי את הנעל בביתי וגיליתי שהנעל פגומה , התפר האחורי פתוח לגמרי.
הורדתי בבית את הנעל ונסעתי לנמל תל אביב לבקש שיבטלו את העסקה.
המוכרת היתה חביבה אך בשירות לקוחות של חברת קליגולה נאמר שלא ניתן לתת לי זיכוי אלא רק החלפה וגם לא ניתן לבטל את העסקה ולקבל החזר שכן חלפו 48 שעות.
המחשב לא עבד בחנות ונאלצתי לחכות למעלה משעה ועדיין המחשב לא פעל. השארתי את הנעליים הפגומות ונשארתי עם הקבלה. איני מעוניינת לקבל מהם מוצר אחר שכן איני סומכת על האיכות של קליגולה לא כל שכן על הטיפול.
אבקש לקבל החזר עבור הרכישה של המוצר הפגום, פיצוי עבור אבדן הזמן ועבור החניה בנמל.
בברכה נירית
|
אבדן זמן ועגמת נפש |
סוג הנזק : |
אבקש לקבל החזר עבור הרכישה של המוצר הפגום, פיצוי עבור אבדן הזמן ועבור החניה בנמל. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
נעלי קליגולה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|