פרטי התלונה

תלונות נעלי קליגולה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעליים נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
גראנד קניון באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 31.5.15 רכשתי זוג נעליים אשר נעלתי פעם אחת בלבד והן גרם לי לחתכים ברגלים ופצעים - שבעקבותיהם לא יכולתי לדרוך על הרגל והייתי צריכה לשים פלסטרים ברגליים ולקח לחתכים האלו כשבועיים החלמה.

בנוסף לכך בכף הרגל, ממש בתחתית נוצרה לי יבלת (זקיק) כנראה מהחיכוך של הנעל ברגל שגרם לי לכאבים עזים וחוסר יכולת לדרוך על הרגל.

פניתי לשירות הלקוחות והתבקשתי לשלוח את הנעל לבקרת איכות, שם לא קיבלתי מענה כלל והם אמרו ש"אין מה לעשות" ואין אחריות על חוסר נוחות אך חשוב לי להדגיש כי לא מדובר בחוסר נוחות אלא בחוסר אפשרות לנעול את הנעל כלל!!! את עניין הנוחות בדקתי בחנות וכן גם בבית ולכן החלטתי לרכוש את הנעל ולנעול אותה- אבל לארך מס שעות עם הנעל החלתי להרגיש את רגליי נפצעות ונחתכות- דבר אשר הקשה עליי ללכת לאורך כל היום.



כרגע אני "תקועה" עם נעל ששילמתי עליה 250/300 ש"ח ממיטב כספי ואני לא יכולה לנעול אותה ולא להשתמש בה, אני סטודנטית וכל שקל שאני מרוויחה לא בא בקלות.

בנוסף לכך אני חושבת שזו ממש חוצפה למכור לי נעל באיכות כל-כך ירודה (סינטטית וזולה) במחיר יקר ומופרז.

אני רכשתי נעל מרשת מוכרת בידיעה שאני קונה נעל איכותית שתשמש אותי למשך הקיץ הקרוב.


אני פונה אליכם על מנת לקבל מענה ופתרון לפנייתי - אני לא שילמתי ממיטב כספי כדי להינזק ולנעול נעליים שגורומות לפצעים חתכים וסבל רב.


יש לציין שפניתי בפעם השניה לשירות הלקוחות בשבוע שעבר אך אף אחד לא התייחס לפנייתי הנוספת.

כולי תקווה שתמצאו פתרון הולם לפנייה שלי ושאקבל מכם שירות הגון.



ממתינה לתשובתכם

*****

********


תודה ויום טוב.
עלבון סוג הנזק :
החזר כספי או החלפת הדגם פתרון נדרש :

נעלי קליגולה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה