פרטי התלונה

תלונות נעלי קליגולה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה חוזרת ונשנית של נעל שנקנתה ברשת נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ב27.05 קניתי נעל ערב עם עקב גבוה מסניף באר שבע. חשוב לציין שנעל זו היא נעל לאירועים, ולא נעל ללבוש יומיומי בשל גובה העקב והאלגנטיות, ובכלל אני ממלצרת כך שאין לי שימוש כלל בנעל מסוג זאת.
לאחר פחות משלושה חודשים, נקרע העור חיבור של העקב והאצבעות ברגל ימין, לאחר שנעלתי את הנעליים אולי שלוש פעמים מאז קנייתם.
קרע זה, שקרה בזמן שהייתי באירוע, מותיר אותי יחפה, מחשש שאפול מהנעליים.
הגעתי לחנות בקניון גראנד באר שבע שם רכשתי את הנעליים, שם לקחו את נעל ימין לתיקון, הבאתי רק את נעל ימין כי בנעל שמאל לא היה פגם. ב8.9 התקשרו אליי מהסניף לומר לי שחזרו הנעליים מתיקון. אך כחודש לאחר התיקון, ב-16.10, הייתי שוב בדרכי לסניף קליגולה באר שבע, שוב בגלל שנקרע שוב אותה חתיכת עור המחברת בין העקב והאצבעות, שוב באותו נעל ימין, אחרי שנעלתי את הנעליים פעמיים מאז התיקון הראשון. ממנהלת סניף באר שבע דרשתי את החלפת הנעל ולא תיקון, דבר שמצריך, שוב, את שליחת הנעל לשירות התיקונים במרכז שם יחליטו מה יעלה בגורלי בגורל הנעל שלי- תיקון חוזר, על קרע שחוזר על עצמו, או שמא החלפה. מנהלת הסניף הבטיחה שלא אמורה להיות בעיה עם החלפת הנעל כי זאת נעל שחוזרת פעם שנייה לתיקון שתדבר איתי כשתהיה לה תשובה.לאחר שראיתי שהיא לא חוזרת אליי במועד שהיא הבטיחה, הרמתי את הכפפה והתקשרתי לסניף. תחילה היא אמרה לי שאחד העובדים ממחלקת תיקונים אמר שהוא יתקן את הקרע החוזר ולא יאשר החלפה. כשאמרתי לה שזה לא הגיוני כי תיקון על אותה נעל נעשה רק חודש לפני, היא אמרה שתבדוק מולו שוב. כשהיא חזרה אליי היא מסרה לי את תגובתו העדכנית: הנעל שנמסרה לתיקון היא לא אותה נעל שנמסרה לתיקון לפני חודש ימים, דהיינו שפעם קודמת נמסרה לתיקון נעל שמאל ואילו כעת נעל ימין, ולכן זה לא תיקון חוזר אלא תיקון של נעל שנייה. דבר שהוא כמובן שקר, ויש בידי את שני טפסי התיקונים כדי לאשר זאת. לפי אותה מנהלת של סניף באר שבע, אותו עובד במחלקת תיקונים ראה שלא מדובר באותה נעל כיוון שהוא יכול לזהות שלא בוצע אף פעם תיקון בנעל ימין לכן . שוב דבר שהוא לא נכון ואני יכולה להוכיח זאת! כשאמרתי זאת למנהלת סניף באר שבע, היא אמרה שאין בידה מה לעשות ושאפנה לשירות לקוחות.
יום למחרת, היום, פניתי לשירות הלקוחות של הרשת. ענתה לי מישהי שהזדתה כמנהלת שירות הלקוחות לדבריה (שמה שמור אצלי) שלאחר דין ודברים, היא אמרה לי, כמו מנהלת סניף באר שבע , שלא צריכה להיות בעיה שאקבל אישור החלפה ושהיא תדבר עם מנהל מחלקת תיקונים. כששאלתי אותה איך היא תצליח לעזור לי היכן שמנהלת סניף באר שבע כשלה, היא אמרה לי שהיא מנהלת שירות לקוחות והיא תצליח. עוד הוסיפה, שעוד באותו יום, ה-26.10.2015, היא תחזור אליי. חיכיתי בסבלנות, כי הרגשתי שממנה כן תבוא הישועה. אלא שעברו מספר שעות מאז השיחה והיא לא חזרה אליי. החלטתי שוב להתקשר למוקד, אך לאחר מספר פעמים שהתקשרתי השארתי הודעה. אלייה טרם חזרו. בשעה 13.50 התחלתי שוב בסבב טלפונים, אך אז כבר התברר לי שהמוקד סגור כי הוא עובד עד השעה 14.00- אין יותר אבסורד מזה!! החלטתי להגיע לשלוחת ההנהלה, שם ענתה לי עובדת אחרת שאמרה לי כי אין בידה מה לעשות, שוב דבר תמוה שכן לפי המענה שלכם הגעתי לשלוחת הנהלה ומי אם לא בהנהלה יצליחו לפתור לי זאת? ושיהא תשאיר למנהלת שירות הלקוחות הודעה לחזור אליי. היא שבה על כך שרק אותה מנהלת תוכל לפתור את הבעיה, למרות שהסברתי לה שאני רוצה מישהו מעלייה. אותה עובדת אמרה שאין מעליה מישהו לפנות אליו. לאחר התעקשויות רבות מצידי, היא נעתרה לבקשתי והביאה לי מספר פקס, לטענתה של מנכ"לית החברה, להביע בו את דבריי.
התנהלות זאת היא ביזיונית!!
נעלתי את הנעליים הללו אולי חמש פעמים, ומתוך כארבעה חודשים שהם אצלי הם ארבע שבועות בתיקון, וזאת אפשר לראות גם על פי סוליות הנעל ותחתית הנעל (שיש לי תמונה של הנעל הקרועה יום לפני שליחתה לתיקון שאפשר לראות שאכן הן היו כמו חדשות- אף מדבקת המחיר נותרה!!)
אם לא תיענה דרישתי בשבוע הקרוב כאן או במספר הפקס שאליו פניתי, אאלץ להעביר את תלונתי הלאה!
נ.ב: נורא עצוב לי שחברה עם כזה שם טוב, מקלקלת את שמה בשירות ובהתנהלות מבזים. חבל גם שמשקרים את הלקוחות: בין אם זה אחרי התיקונים, שלפי דברי מנהלת סניף באר שבע, טוען שלא מדובר בתיקון חוזר של נעל, ובין אם אותה מנהלת שירות לקוחות שלא חזרה אליי באותו יום כפי שהבטיחה.
בזבוז זמן וטרטור סוג הנזק :
החזרת כספי או אישור החלפה.. תיקון חזור לא בא בחשבון!!! פתרון נדרש :

נעלי קליגולה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה