פרטי התלונה

תלונות נעלי קליגולה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעל שאחרי שעות התחילה להקרע נושא התלונה:
ירוסלמסקי אילונה שם/כינוי:
‏יום שישי ‏06 ‏נובמבר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 25/10/2015 קניתי מגף מנעלי קליגולה קניון הזהב מגף בשווי 500 ₪ . לבשתי את הנעל יום למחרת לעבודה ולא עברו 24 שעות מהרגע שהנעל נלבשה והיא החלה להיקרע . חשוב לציין שאני עובדת במשרד כל היום ככה שלא הסתובבתי איתה יותר מדיי בחוץ שהיא הייתה יכולה להיקרע ככה . חזרתי לחנות וביקשתי להחליף את הנעל . לא הגיוני שנעל נקרעת ככה אחרי 24 שעות ונלבשה פעם אחת למשרד . בחנות אמרו שאין מה לעשות והם שולחים אותה לבדיקה במפעל ורק בעוד שבועיים אני יקבל אותה חזרה . רק דרך שירות לקוחות אני יוכל לזרז את העניינים ולנסות לקבל אותה לפני . ביקשתי מהמוכרת שתתקשר למנהל ויחליפו לי אותה נעל שנקרעה אחרי 24 שעות . אני צריכה לחכות שבועיים . המוכרת בחנות כל הזמן טענה שהם עושים לי בכלל טובה כי הם לא לוקחים אחריות על נעל שנקרעה . זרקתי סתם כסף לפח המוכרת לקחה ממני פרטים ולקחה את הנעל לתיקון . יום למחרת התקשרתי לשירות לקוחות לבדוק אם התקבלה תלונה לגבי הנעל בכדי לנסות לזרז את העניינים . הם אמרו שהם לא יודעים כלום ולא התקבל אצלם כלום . ויחזרו אליי ככה במשך שבועיים לא קיבלתי מענה מהשירות לקוחות שמתקשרים אף אחד לא חזור רק שמתקשרים למשרדי ההנהלה רק אז חורים אליי . בלית ברירה התקשרתי לחנות ואמרו לי שיחזרו אליי במשך היום לא קיבלתי שום תשובה מהחנות התקשרתי שוב לשירות לקווחות ולא קיבלתי מענה עד שהגעתי למנהלים ואמרו לי שיום שישי אני יגיע לקחת את הנעל מהחנות . בתאריך 6/11/15 באתי עם הורי לחנות לקחת את הנעל ולתדהמתי הנעל אפילו לא הגיע לחנות היא נשארה במפעל ואני צריכה לחכות עוד שבוע שאני יבוא וייקח אתה נעל . אמרתי שאני לא מוכנה לחכות יותר קניתי נעל שאני עובדת בשבילה קשה ואחרי 24 שעות אפשר לזרוק אותה לפח . המוכרת התקשרה למנהל לבדוק מה אפשר לעשות . והיא אמרה שאני יקבל בחזרה את הנעל עם הקרע אני יצטרך לחזור לקראת הסגירה . או לחיכות עוד שבוע מנהל שהתקשר אליי אמר שאני יבוא לקחת את הנעל . למה אני צריכה לחכות עוד שבוע אחרי בלאגן בחנות בהם לא הייתי מוכנה לחכות שבוע כי הובטח לי שהנעל תחכה בחנות למה צריך לטרטר אותי שוב לחנות . אחרי שהתעצבנתי ודרשתי את הנעל כי לא הגיוני שמותג כמו קליגולה לא לוקח אחריות על סחורה שלהם ועוד מחזיר אותה פגומה . הזמינו את ההבטחה לחנות . טענו שאני מאיימת על המוכרת התייחסו אליי ואל ההורים שלי כאילו אנחנו עבריינים . ובסוף עוד שלחו אותי עד חולון להביא נעל חדשה . במקום שהם בעצמם יביאו הוא לי אותה כמו שהובטח לי . הייתי מצפה מימינמום יחס ללקוח אני לא צריכה לבוא ולרדוף אחרי החנות בשבהיל לקבל מענה אפשר היה למנוע את כל הסיפור אם היו עונים ולא משוכים אותי שבועיים .
עלבון סוג הנזק :
פיצוי על עילבון ועוגמת נפש פתרון נדרש :

נעלי קליגולה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה