|
|
|
|
|
|
פגם בנעל |
נושא התלונה: |
יום ראשון 26 נובמבר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בסוף העונה הקודמת רכשתי מגף של קליגולה. לשמחתי, בתחילת העונה נעלתי אותו פעם אחת! ולתדהמתי גיליתי פגם רציני בעור. פניתי לחנות קליגולה בקניון רמת אביב ששם נערכה הקנייה לחנות הגעתי עם הנעל טעם קופסת הנעליים המקורית שלה!!!. המוכרת ראתה שהנעל חדשה, הודתה שיש פגם בנעל והוסיפה שהם עדיין משווקים את אותו דגם אך סירבה להחליף לי בטענה שאין בידי קבלה וכן זה נרכש בעונה שעברה. זו חוצפה שרשת כזו מסרבת לקחת אחריות על נעל שהיא משווקת ומוכרת נעל פגומה במחיר של סוג א'!!
|
החלפת הנעל לנעל תקינה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
נעלי קליגולה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|