פרטי התלונה

תלונות נעלי קליגולה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי + איכות המוצר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
סניף קליגולה קניון השרון כתובת:
קניון השרון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום הולדתי הארחון, 1.11.06, רכשתי זוג מגפיים בסניף קליגולה -קניון השרון. המגפיים הינם " מגפי שפיץ " . לאחר 3 פעמים בלבד שנעלתי המגפיים במשרד החל להתקלף הצבע משפיץ המגף. כאשר לאחר מס' ימים ספורים חזרתי לחנות וביקשתי זיכוי, פנתה אלי המוכרת כך : " מה הבעיה שלך ? " אין כאן זיכויים, אין אחריות על השפיץ של הנעל את יכולה לצבוע אותו אם את רוצה. אמרתי לה שאלו נעלים חדשות שרכשתי ב - 450 ש"ח וזה א מקובל עלי שהצבע מתקלף כ"כ מהר.
נענתי בתשובה שלילית ומזלזלת והשארתי את הנעלים בחנות על מנת שישלחו אותן לבדיקה. למחורת התקשר אלי בחור מהסניף ולאחר דין ודברים בינינו ולאחר שהבהרתי לו שאין בכוונתי לקחת הנעלים מהסניף, ניתק את השיחה.
יום למחרת התקשרה בחורה מהסניף ואמרה שהנעלים נמצאות שם ושאבוא לקחת. הבהרתי לה שאינני מעוניינת בנעלים אלו מפאת העובדה שהן באיכות ירודה וביקשתי שיחזרו אלי עם תשובה עינינית.
לא חזרו אלי מס' ימים אז התקשרתי לשרות לקוחות ושם, בחורה בשם אולגה, שאמרה שהיא המנהלת,התנהגה אלי בזלזול , דיברה עם אנשים אחרים תוך כדי השיחה, ומס' פעמים אף ניתקה לי בפנים - שירות מתחת לכל ביקורת תוך זילזול מופגן !!!
אולגה התעלמה מפניותי בקביעות ולא חזרה להודעותיי.
השירות שנתנה היה פשוט מביך בכל קנה מידה וכיום, המגפיים עדין בחנות. מיותר לציין כי לא אדרוך שוב בחנות לאור היחס המחפיר שקיבלתי ואיכותן הירודה של המגפיים!!!
עלבון סוג הנזק :

נעלי קליגולה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה