פרטי התלונה

תלונות נעלי קליגולה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחורה פגומה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ביאליק 71 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים רכשתי בחנות קליגולה ברח' ביאליק ברמת-גן זוג נעלי מוקסין.
לא הספקתי ללכת איתם שעה והם נפרמו. הגעתי למוכרת (בעלת החנות) והגברת אמרה את צודקת אין ספק החזרתי את כל הנעליים כי היו פגומות. רציתי את כספי אך היא לא הסכימה ונתנה לי זיכוי על סך 100.00 ש"ח.

הגעתי לחנות מספר פעמים רב אך לא מצאתי משהו שאני ממש רוצה אותה הגברת שלחה אותי לחנות השנייה שבבעלותם נעלי פיט הנמצאת ברח' ביאליק 59 ברמת גן ולשמחתי מצאתי מגף הוספתי 49.00 ש"ח ויצאתי משם שמחה וטובת לבב שסוף סוף ממשתי את הזיכוי. חלפו יומיים לאחר שנעלתי את המגפיים וכל המגף החל להתפרק מן הסוליה בצורה שלא ניתן לתקן. הגעתי שוב לחנות ובעל החנות אמר בסבר פנים יפות כי יחזיר זאת ליבואן ואני אבוא לקבל זוג חלופי.

עברו שבועיים ושום מגף לא הגיע בעל החנות טען כי כל הדגמים היו פגומים וחזרו חזרה ליצרן. ושוב אותו התסריט הבחור לא מסכים לתת זיכוי.

חלפו כבר שישה חודשים מהפעם האחרונה ואיני מוצאת כלום בחנות שאני רוצה לרכוש וכמובן שאין אני מקבלת את כספי חזרה.

ביום שישי האחרון פניתי שוב והגברת בזלזול כה רב טענה שזה בסך הכל 150.00 ש"ח אפשר לחשוב.

אי לכך ובהתאם לזאת אני פונה אליכם:

הסחורה שהחברה האלה מוכרים הינה סחורה פגומה. וגם אם מופיע שלט אין החזרת כספים במידה ואני הייתי מחזירה את הסחורה כי לא מצא חן בעיני אז אני מבינה אבל הם מכרו לי סחורה פגומה ואני רוצה את כספי בחזרה. אני כבר לא מדברת על עוגמת הנפש שנגרמה לי ועל הזלזול בכספי.

אשמח אם תוכלו לעזור לי לקבל את כספי בחזרה.

בברכה,
רחל רודיק
עוגמת נפש ו סוג הנזק :
החזרת הסכום של 149.00 ש"ח ופיצוי על עוגמת הנפש וביזבוז הזמן שלי. פתרון נדרש :

נעלי קליגולה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה