פרטי התלונה

תלונות נעלי קליגולה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סנדלים חד פעמיים ב- 500 ש"ח נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
קרית גת (מתחם ישפרו) כתובת:
נעלי עדי קרית גת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-6/6/07 רכשתי סנדלים של חב' קליגולה בחנות "נעלי עדי"בקרית גת במחיר 500 ש"ח. יום למחרת נעלתי את הסנדלים בערב למספר שעות ולאכזבתי בתום הערב הופתעתי לגלות כי הסנדלים התקלפו בצורה לא נאה הנראית כפגם בסנדל.
יום למחרת ניגשתי לחנות והצגתי בפני המוכרת את הסנדלים ,היא מסרה לי כי תשלח אותם לחברת קליגולה לתיקון ותיצור איתי קשר לאחר שיתוקנו. לאחר 3 שבועות התקשרתי לחנות והמוכרת בישרה לי כי הסנדלים חזרו מתיקון. ניגשתי לחנות , והנה להפתעתי גיליתי כי הסנדלים לא תוקנו כלל אולם חברת קליגולה הואילה בטובה לצרף מכתב התנצלות בו נאמר כי "נעלי נבדקו ולא נמצא בהם שום פגם יצור מלבד בלאי ושחיקה , ולצערם אין באפשרותם לטפל במקרה זה" , בלאי ושחיקה? זה הרי אבסורד ומגוחך שהרי נעלתי את הסנדלים פעם אחת בלבד! למשך 5- שעות ! האם אלו נעלי האיכות שמייצרת חברת קליגולה?
פניתי לבעלת החנות ממנה רכשתי את הסנדלים ("נעלי עדי") וביקשתי ממנה לפצות אותי על הסנדל , אולם היא גילתה אטימות וחוסר רצון לעזור לי, לטענתה אין זה באחריותה שהסנדל התקלף ,שכן היא רק משווקת את הנעליים של חברת קליגולה ואין באפשרותה לעזור לי מלבד להפנות אותי לשרות לקוחות של החברה. אכן פניתי לשרות לקוחות ושוחחתי עם אורי אלבז, אף הוא טען כי אין באפשרותו לעזור לי מאחר וקילופי הצבע "הם לא במסגרת האחריות שנותנת נעלי קליגולה" , הפתרון שהציע לי מר אורי אלבז היה למסור את הסנדלים לתיקון אצל סנדלר , בתגובה השבתי למר אורי כי לדעתי כיוון שלא קניתי את הסנדלים בשוק או בסכום נמוך , אני מצפה שחברת קליגולה תעמוד מאחורי המותגים שהיא מוכרת ותחליף לי את הנעליים היקרות ולא תשלח אותי לסנדלר פרטי , אולם אורי המשיך לגלות אי רצון לתת שרות טוב ואמר כי לדעתו גם סנדלר לא יוכל לתקן את קילופי הצבע וכששאלתי אותו מה הפתרון הרלוונטי בעיניו ,הוא השיב שהפתרון הוא לתת לי סנדל חדש אך הוא לא מתכוון לעשות זאת כי קילופי הצבע לא כלולים באחריות. ברצוני להביע את אכזבתי הגדולה מהשרות שניתן לי ע"י אורי מנהל מחלקת שירות הלקוחות ואכזבתי הגדולה יותר מהאיכות הגרועה של נעלי קליגולה שרכשתי.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

נעלי קליגולה שירות לקוחות

, תגובה:
אורי אלבז מנהל מכירת שם ותפקיד:
קיבלנו את זוג הנעליים של גב' דנית .
לאחר בדיקת מעבדה מצאנו שפשופים וקילופי עור כתוצאה "ממכות "בנעליים ומשימוש לא סביר.
חבל מאוד ששרות טוב נחשב בעיני הלקוחה דנית רק אם החברה מזכה אותה בזוג חדש.
לצערנו לא יכולנו לעזור לה במקרה זה!!!
תגובה:
אין פתרון במקרה זה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה